Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


čtenář Kiki - 10.5.2022 > "Já bych sem asi natvrdo se svým mimozemským tělem mezi ty magory taky nevlezla." - totální pravda :D
jo přesně tak to asi bude, a pokud jsou klony cítit při doteku kůže na kůži, tak asi taky nepoznáme rozdíl u nich.

Ty komunity mi dávají smysl - že ne všichni budou hned chtít být léčiteli, inovátory a pracovat tímto způsobem, ale třeba se jen hrabat v zahrádce ale i tak mohou být komunitně prospěšní když nebudou mít píchačky, faktury a daně za krkem. Ona to asi taky není cesta pro každého i z těch rádoby "umělců" co už to dělaj, naopak, někteří jsou až nebezpeční když si to nechají stoupnout do hlavy. A taky mi dává smysl že se právě budeme mít na kom pak učit, kdyby byli všichni léčitelé atd. tak na čem bychom se to učili. Ale celkově doufám v mírnost a spolupráci, než abychom se tu rvali o vlastní životní energie jako hyeny. A tohle doufám že přijde opravdu dříve než za pársetlet, stejně je to neudržitelný to v čem žijem.

Copak magnety, ale mít místo krve želé už hodinu po vpichu... O_O tam je prostě pak i nemožný aby se krev vůbec rozháněla po těle.

Myslíš že by ty klony měly odrážet v tělech to, co to dělá i se skutečnými nositeli na té druhé planetě? Nebo i tyhle projevy jsou tady mírnější? Přeci jen, ti očkovaní jsou právě zkoumáni atd. dokonce vím i o skupině lidí kteří zkoumají různé účinky těch různých značek vakcín a jak proti každé specifické vakcíně něco podniknout (energeticky, detoxikačně nebo prostě sbírají data na potenciální záchranu ještě, a natvrdo říkají že ti co mají křížené očkování dvou a více druhů vakcín jsou nezachranitelní). Také na tom webu čarokrásná duše se píše, že nějaký terapeuti si byli vědomi a cítili jak se duše snaží napojit zpátky na to tělo (které si toho nebylo vědomo) a že se snažili pomoci ale ani jim to nešlo - možná právě protože to nejde pokud jsou to klony.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter