Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


čtenář Kiki - 10.5.2022 > No, já právě kdybych si nezažila to, co mi přišlo divné, tak bych taky byla k tomuto skeptická, mozek mi to ještě odmítá pobrat (asi druh ochrany před bolestí) ale jemnohmotné vnímání kolem sebe už mám a měla jsem pocit že si má jemnohmotná těla všimla, že je něco jinak.
Asi nejhorší na tom je, že kdyby to byl ten živoucí člověk, tak setkání s ním bylo příjemné a milé a vlastně nejlepší po X letech co ho znám, a vnitřně cítit že to možná nebyl ani on, je traumatizující.

Také mám trochu dilema - i když jsem věděla už 2 roky že si vybral jinou realitu a byla jsem s tím smířená, tak tahle "náhrada" v podobě klonu je pro mě akorát protahováním lži. Jsou asi lidé kteří i kdyby to věděli, tak budou s klony trávit čas a budou se utěšovat že se jejich známí a příbuzní konečně chovají snesitelněji, nebo s nimi měli super zážitky, tak mě tohle asi moc nepůjde. Je fakt blbý tohle vědět a ještě podle toho s nimi "hrát ten scénář".

Jaro bylo těžké, ano, a většinou pomáhalo nejvíc se očišťovat od negativních vlivů kolektivního vědomí. Což mi připomíná že stejně tam tu negativitu teď hážou asi jenom ti co tu zůstali - sice neočko, a ne všichni probuzení, a zase neeee všichni úplně umějí ovládat své ego a hrají si na cool černomágy (není třeba ani chodit do NWO, znám pár které se považují za svaté bytosti a přitom si myslí že ovlivňují galaktické dohody kyvadlem v obýváku které snad ani od nákupu energeticky nečistili). Podle toho soudím, že tu budou ještě další síta kdo zůstane a kdo půjde? Nebo se tu s takovými budeme muset ještě nějakou dobu matlat než přirozeně odejdou? Hodně se mi líbí myšlenka že zlo požere samo sebe, ale nějak mu to trvá...

Jinak k očkovaným - tohle byl dobrý zdroj info
https://carokrasna-duse.cz/pozadi-pandemie
a plno věcí na tom sedělo, zvláštní bylo to "napojení jinam", nevím jak je to teď, další novinky dlouho teď nebyly přidány
Z těch co byli přesunuti, by už by NWO nemělo čerpat aspoň energii na to co promítají tady? To by byla dobrá zpráva.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter