Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.5.2022 >


Libor Smetana o GF ve svém pořadu
https://www.youtube.com/watch?v=NJvfqjNgybM
25:30

Dotaz posluchačky:
Dobrý den, pane Radku a pane Smetana, koukám jak z jara, takže Galaktická federace Světů je podvrh?

Smetana:
Není to podvrh, podvrh je to, co se tvrdí, že tu dělají. Ona existuje, ale není to tak, jak se tu podává.

pokračování dotazu:
Takže Elena Danaan a Andrea Svobodová Křešová a Auroran si vymýšlejí?

Smetana:
Poslouchejte, já to nechám na vás. Udělejte si názor sami. Podívejte se, zkuste si kvantovou regresi, nebo něco jiného. Zkuste si to nějak zjistit, ale hlavně ne přes lidi, kteří v sobě mají víc temnoty, než světla a podávají různý podivný informace. Aby vám nebylo ještě špatně, když někoho takového navštívíte.
Rozhodně Elena Danaan ,(nepodstatné řečnické vsuvky), ..., tam to taky není světlo, ta paní neví s kým mluví. Prakticky jako každý, kdo prezentuje na youtube nějaký channeling.
No a ta Andrejka Svobodová Křešová ... já myslím, že ona má dobrý záměr, ale bohužel to, co zprostředkovává lidem, to je její zodpovědnost. Jak se říká, neznalost zákona neomlouvá. Pokud podávám informace veřejnosti, ovlivňuju spoustu lidí, tak bych měl mít ty informace nějakým způsobem ověřeny s těma světelnýma bytostma. Ty jediný vám podají ty správný a pravdivý informace. Jen málo lidí na celém světě, spočítal bych je na prstech jedné ruky, na celém světě, by mohly dávat takové informace.
Ale když vidíte, co se děje, já jsem viděl část jejího videa, kdy překládala toho vojáka, jak byl trénován na boje v galaktické armádě, tak když on tam zmíní, že mu řekla ta nacistka, (Maria Orsic), (...mluví o Marii Orsic, že si jí vzala GF někam na nějakou loď...) , tak je mi jasný, že jestli tam mají nácka v tréninkové pozici, tak co to asi bude zač. Takže nevěřím tomu, že Maria Orsic tím, že odlétla ze země, pozbyla nacistických zkušeností, takže těžko ...
Takže, co bych ještě k tomu řekl, co mi vadí opravdu hodně, že ty lidi, když předávají ty informace, na nějakým kanálu, nebo jakkoliv jinak, měli by si to vždycky ověřit, jestli je to opravdu světlo, nebo jestli chtějí pracovat pro ty šmejdy, co tam jsou. A ještě pro nácky, no tak to už je úplně vrchol."





A tady se Smetanou souhlasím, i nesouhlasím.
To je právě ta odporná diskreditace Galaktické federace, kterou spustilo nacistické NWO, jejímž nástrojem je Elena Danaan.
Elena Danaan s nikým nemluví, to není channeling. je to členka tajných vesmírných programů a masivní invaze jejich informací má vést k očernění GF.
Smetana správně říká, že to jsou nacisti. Ano, to, co prezentuje Křešová u nás v Čechách, je nacistická NWO agitka.
Ale není pravda, že skutečná Galaktická federace je zlo. To, co prezentuje Elena Danaan, to jsou ti, proti kterým jsme s GF bojovali, proto Křešovku nemůžu vystát.
Absolutně s tím Smetanou souhlasím, že každý, kdo cokoliv takto prezentuje, má za své informce zodpovědnost. Já bych si netroufla na youtube, připouštím si plno pochybností. Toto totiž není jak ověřit. I sem, na malý zapadlý totem jsem si troufla až po téměř dvou letech zkušeností, kdy jsem si byla dost jistá, abych mohla psát skromné články.
Nechápu ty, co taková sdělení valí bez rozmyslu a ještě k tomu mají třeba léčitelskou praxi, to je vážně nezodpovědnost.
Myslím si, že tvrzení Smetany, že je možné si toto ověřit skrze nějké světelné bytosti, je naprosto stejná mela a bizár, jako channeling.
Člověk může věřit jen vlastním očím a zkušenostem.
Já jsem si troufla psát kvůli tomu, že jsem je viděla na nebi, měla jsem i nějaké foto-důkazy, že nemám halucinace a navíc se rámcově plnily události a tvrzení, které jsem pochytala z "informačního" pole a které jsem měla od mimozemšťanů GF.

GFS (Galaktická federace Světů), které prezentuje Křešová, je USA NWO podvod, to jsou vážně nacisti. A spustili tu agitku, aby diskreditovali jméno skutečné GF (pouze Galaktická federace bez jakýchkoliv přízvisek). Proto tak nesnáším Křešovou, přesně za tu nezodpovědnost, s jakou si neuvědomuje, co dělá.
A toho Aurorana ji přivedly zlé síly a kosmický zákon, aby ji potopil.


Celá věc s GF je složitá.
Kdybychom měli plně pochopit třeba konflikt na Ukrajině, museli bychom rozpoznat ruskou armádu, ukrajinskou armádu, tenhle batalion, tamtu partu žoldáků, tajnou jednotku Britů, Amíků, tam zas Číňanů (toto není faktografie, pouze ilustrativní příklad), inflitraci do té a tamté armády. S tím a tamtím zájmem.

A to je jenom malá válka na malé planetě.

Stejně tak složité je to s Galaxií.
Nic se nedá tak snadno zavrhnout.

Galaktická federace musela použít techniku channelingu, protože ztroskotaly veškeré snahy kontaktovat vlády a přes ně veřejnost.
Tajné Deep State vlády prostě nechtějí, aby lidstvo poznalo Galaktickou federaci.
takže museli mezi nás dostat informace tímto způsobem.
Bohužel, lidi jich mají stále málo a my jsme zdiskreditovaní, autentičtí channelaři, protože jsme museli bojovat o život a ne vždy jsme byli příjemní.
Uhlazená "dokonalá" Elena je NWO a lidi to nemají, jak poznat. Většina ani nechápe, že USA jsou nacisti.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter