Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.5.2022 >

Myslím si, že starseeds z Galaktické federace, případně další spirity z vesmíru, kteří zažili dimenzionální válku v minulých letech, v sobě nesou zážitky, které bohužel nebyly zanalyzovány a dány vedle sebe, i veřejně, takže mám obavy, že zůstaneme již ve svých pozicích šílenců, o které si společnost orangutanů otírá boty a že ani v budoucnosti nebude čas a ani potřeba tyto zážitky jakkoliv srovnat.

Je tu ta situace, že se nám podařilo odvrátit útoky zlých sil a mimozemšťanů, ale my jsme "zvenku". My jsme jen splnili úkol, mnohdy jsme museli překonat lidské rozměry, doslova tu lidskou bytost s lidským mozkem obětovat, aby se úkol povedl. Já u sebe vím, že jsem musela překonat limity sebe, jako lidské bytosti, že jsem musela pochopit věci, které normální lidská mysl a mozek není schopná zvládnout.
Jednu dobu jsem byla naprosto zdevastovaná a dlouhodobou péčí a terapií ze strany Galaktické federace, plus zázračnými stvořitelskými zásahy jsem byla schopná se vrátit do jakž takž nějaké stability. S tím ale přichází i jakési vypařování se vzpomínek.
Pomalu zapomínám, co to bylo, co jsme museli zvládnout.

Lidi to stejně nechápou, mají velice omezené myšlení a chápání. Jim stačí, aby se někdo prohlásil za velitele vesmírné lodi a oni si myslí, že je ten člověk spasí. Realita je někde úplně jinde.
Podzemní dimenzionální, miliardy let staré systémy, se naštěstí ovládnout nedají, to je technologie, která přesahuje možnosti veškerých inteligentních bytostí z této Galaxie.
Mimozemské, statisíce let staré základny, urychlovače a zesilovače magie, se už ovládnout dají a boj se odehrával o to, aby se tyto systémy dostaly do rukou zpátky Galaktické federaci.
Pak jsou ještě temné,´nekromanské, světélkující základny reptiliánů, ty jsou staré i miliony let a ty by měly být podle mě zničeny, není v nich nic dobrého.

Stejně se bude muset většina těch informací vymazat. Kdo to zažil, ví svoje a větinou má silné trauma. Nikdo nám z lidí nevěří. Protože to jsou zkušenosti, na které ještě bytost zvaná "člověk" nemá. Jsem přesvědčená, že fakt, že jsme to zvládli, je dán jednak tím, že máme super silné duše a že to je zázrak. A že ještě máme nějaké další úkoly, jinak by nás z tohoto pekla už odvolali.
Jenže my jsme zvenku, jsme tu na misi. Většinou specialisti z jiných ras, nebo strážci konkrétních vesmírných hodnot.
Až zemřeme, zůstanou tu jenom lidi, co mají zůstat s planetou jako pokračování této rasy.
Budou se vyvíjet již jinak a tyto informace jim zůstanou utajeny, protože je přesahují a zatěžují. Teprve jednou se k tomu přirozeně dostanou a skoky v čase si zjistí, co se tu stalo. Nejvíc akutní potřebou bude se technologicky stabilizovat na něčem, co nebude přesahovat současnou úroveň tak, aby to neškodilo přírodě a zdraví, zavede se volná energie a pak se bude věřím dlouhá staletí lidská rasa stabilizovat a duchovně vyvíjet, aby dohnala ten obrovský spirituální dluh. Teprve později, až se sama sebe dožene, půjde dál.
Myslím si, že jsem měla za úkol popsat realitu, co nejpravdivěji, ač absolutně bez vnitřní cenzury to taky není, protože realita a to, co chtěly a zařizovaly vesmírné inteligence a Stvořitel, je nekorektní ... právě kvůli zřejmě jen několika lidem, kterým to přeci nějak pomohlo, aby jim došlo, že nejsou jen blázni.
Vlastně jsem to i s touto motivací psala, protože jsem sama jednu dobu zoufale postrádala svědectví někoho jiného.
Řekla bych, že tento boj byl extrémní i v rámci Galaxie.

Odpovídá to tezi boje proti vesmírnému viru. Naše Galaxie obstála, ale byly takové, které ten vir zničil.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter