Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ne, že bych v tom všem byla zcela bez viny, jsem docela psychotická a řeznická v myšlení i v diskuzích, jenže ty tlaky ukormidlovat správný směr skrze ty tuny předsudků a mylných předpokladů, jak věci jsou, nebylo vůbec jednoduché.

Nejvíc iritující je právě ten dav, většinou ženských, které mají "lásku" jako mantru, kterou umlátí všechno a všechny. A veliký problém je tendence těchto lidí se na někoho pověsit a čekat od něj vedení, nebo zázrak.
Přitom to je šílený experiment, celá tato záležitost.

Takže NWO nasadilo Elenku Danaan, Válková, která byla tehdy už asi v koncích, porušila jakoukoliv magickou etiku věci a začala její agitku vydávat za svoje myšlenky, pak "šamance Namu" přeskočilo a spojila se s Allatrou, kterou vydávala za Galaktickou federaci, pak všechno domlátila Křešovka s Elonem Muskem a teď Auroran domlátí jí.

Všichni se odkopali a ukázali své tváře. Já jsem na zdiskreditovanou svojí osobu zvyklá a své ideologie, kterou jsem prožívala s Galaktickou federací po celou dobu války, jsem se nevzdala, takže jsem docela v klidu. Co si o mě myslí nějaké naivky a materialisti, to už mi začalo být naštěstí jedno, skrze opovržení lidmi.

Nicméně, GF musí nyní v očích běžného člověka vypadat jako totální zhovadilost.
Jenže, běžný člověk je buď bez-etický materialista, co se dá zmáknout penězi, nebo extrémně naivní nanynka s tendencí následovat, takže vlastně jako by se nic nestalo.

Protože, jak to vnímám, je v současnosti stav už takový, že ti, co mají přežít, už mají dostatečnou představu, do čeho se řítíme, tudíž už nepotřebují mít zkušenost znovu brutálně "rýt hubou v zemi", tak by mohla Galaktická federace klidně přistát a stopnout nabíhající instalaci Nového světového řádu NWO.
Ti, co mají přežít, si oddychnou a neexistence této zkušenosti jim do budoucna neublíží.

Ti, co mají zemřít, se sami rozhodli a zdá se, že tak do 5ti let bude po nich.

V dimenzionálním světě vnímám fatální velkou hlubinnou čistku totální transformace, ve které se už beze zbytku zlikviduje starý svět a vznikne nový.

Pokud v tom není něco dalšího, je už situace taková, že GF může klidně přistát.
A myslím si, že by to mohlo být skutečně v létě, červenci, spíš srpnu.
Jisté to ovšem není, jistého není v této magorii vůbec nic.

Moc si to přeju, protože nešvarů je v naší společnosti tolik, že už to přesahuje veškeré meze jakékoliv únosnosti.
Jsem zvědavá, co bude dělat česká ezoterická scéna, čím se budou všichni ti mudrcoidi na penízky živit.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter