Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.5.2022 >
https://www.youtube.com/watch?v=dSMeC7EQLs4

Auroran perlí:

ke Smetanovi:
"Pane Smetana, vy máte syntetickou duši, vy jste to ještě nepochopil?"
"Takže počítejte s tím, že ponesete svoje následky, ... ... Počítejte s tím, že až se tady objeví (GFS), tak potom si pro vás přijdou ... jo ... budou vás brát jako každýho jinýho, za zrádce."


Tak aspoň je sranda, když už nic.
To by mohla GF zabásnout celou ezo-scénu v Čechách.
Už vidím, jak bude Galaktická federace honit Smetanu, až přistane, pokud přistane.

Jediné, co těmto mystikům hrozí, je smrt, pokud uškodí zájmům Galaktické federace ve stylu NAMU, tzn. že uškodila z upřímné hlouposti a jako mystička si získala jméno a hrozilo by, že jako upřímná mystička by z vlastního přesvědčení škodila zájmu GF víc a víc, díky svému čistému jménu, kterému věří více čistých lidí, o které jde.

Křešovka je jiný případ - ta je neupřímná, vychcaná, její pověst pochybná, žádná mystička není, vlastní vhledy nemá.
Věří jí více pitomých, než čistých lidí a je to jejich blbost, že jí věří. Zákon svobodné vůle říká, že lidi musí mít možnost věřit i těmto chytrákům, pokud chtějí.
Sice skutečné Galaktické federaci škodí, ale aby se u této paní naplnila rovnice smrti, to by musela přidat do škodlivosti.
Ona se sama už potápí s Auroranem.


Takže Smetana může být v klidu a provozovat si svou prapodivnou živnost a až přistane Galaktická federace, buď ho chytne šlak, nebo uteče před těmi hroznými zlými bytostmi sám někam do hor.
Nebo si zařídí jinou šílenou živnost.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter