Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.5.2022 >


Myslím si, že generace "mystiků staré školy" je taky jenom vychcaná.
Jde jim taky jenom o prachy, ne o pravdu.

Jistě, zastávají jeden pól názoru, je samozřejmě i jistá pravděpodobnost, že mají pravdu.

Ale ignorují tu realitu, že nám na nebi létají mimozemské civlizace a dobývají se do hlavy každému, kdo má schopnost vyššího vědomí a oplývá svědomím, ne jen láskou k penězům.

Nerozumím populaci této planety a zejména této země.
Buď jsou všichni zhypnotizovaní, nebo úplně blbí a mě se jako inkarnaci z GF už notně opotřebovaly šroubky, přestávám to tady pobírat a potřebuju domů, víc než kdy dřív.
Někam, kde se nelže, nepřekrucuje a mluví se o významech ne jen jako, ale tak, jak jsou. Reality se nezastírají, je nad nimi bádáno a je upřímná snaha zjistit pravdu, protože to je prospěch společnosti, znát pravdu.

Co se jede tady, v této zemi, nechápu.

A to ani tyto, co mají být ti duchovní.

Po tom, co jsme vybojovali po 2 letech nehorázných bojů tak vyklidněné prostředí, že bylo možné spustit mimosmyslový projekt GF, vyprdelí se šamanka NAMU, spojí se s Allatrou a celý projekt zdiskvalifikuje.

Druhý pokus zašlapala do země Křešovka, že jde o projekt zlých robotů, protože Elena Danaan říká....

Pak začala válka na Ukrajině a třetí pokus ještě asi nebyl a bůhví, jestli bude.

Pak tu máme zasvěcené názory pán mystiků, jako je pan Smetana.
Všechno s mimozemšťany je zlo, ale můj archanděl Michael, to je určitě pravda pravdoucí, to není halda, ani zlomyslná astrální entita.


Na paličku, na hlavu.

A na nebi pořád létají ti mimozemšťani.
Zajímá vůbec někoho v této debilní zemi pravda?





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter