Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
díl 2 - HOUSÁTKA, RASPUŠKY a PŘÍSNÉ DĚVKY
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


analfagot (Stálý) - 1.5.2022 > poznávám tě, hošíku nemocný, Jaromíre... viz. PÍT...

Je to čtivé, ale dobrat se k sexu, to bude ještě nadlouho, viď? A to já tě znám, takže vím, co tě to musí stát sil udržet alespoň tenhle směr...

Na vysvětlenou pro ostatní, já vím, že ke každýmu jménu, každý situaci, máš desítky zážitků, který bys chtěl zmínit a vím, že by byly zajímavý, šokující atd., ale to bychom se nikam nedostali. Jen tak ze zvědavosti, jako učitel svýmu žákovi - máš nějaký cíl, nějakou situaci ke který směřuješ, já bych řekl že ne?! To nesnižuju, jen mě to zajímá z profesního hlediska!

Na druhý straně, je pozoruhodný, jak tvá trilogie je ucelená, možná že ty básničky mezi povídáním tě vedou, že se nemůžeš rozplyznout do neurčita, nevím, já teda na román nemám, ztratil bych se po první stránce, ty na román určitě máš, minimálně kapacitu a fantazii, ale stejně se obávám, že jí máš až moc, jestli mi rozumíš, že ti to prostě přetéká, neříkám protéká, jen máš tolik myšlenek, tolik zážitků, že se konce nedobéřeme nikdy, což asi není na škodu, jestli tě budou číst. 888 je slušný, na to že jsi nám vlastně nic neřekl, respektive, jen naznačil, možná by bylo v tvym případě lepší, kdyby tvé zážitky psal někdo nezúčastněný, kterýmu to prostě nešrotuje a neodchází na všechny strany, ale jak říkám, třeba tvý povídky, nebo zážitky jako Balada o hovně a ten z NDR jsou pro mě super, mají počátek i děj a mysteriózní konec, takže se snad rozjedeš, chápu že 300 ženskejch nejde shrnout do 500 slov a když si vzpomenu na to co všechno s nima děláš... tady jsem vopravdu zvědavej, jak tohle popíšeš, když je pro igelita kolínko porno málem anální! Na druhý straně je třeba uznat, že píšeš-li to spatra (jak jsem se dozvěděl ve slovníku), že je to obdivuhodný, sice vo mrdání to zatím skoro není, ale zase známe všechny tvý příbuzný... smajlík! Zítra zachlastáme, že? Myslim, že zítra je náš den, mohli bychom vzít nějakou mimozemšťanku na kabel!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli analfagot
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter