Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.4.2022 > čtenář> 
čtenář exit strkole - 28.4. >
Že se nestydíš, ty feťácká svině na pervitinu tady ještě cokoliv žvanit.
Rigidní křesťanský šikanérský profašistický zmrdi, kteří ve jménu církve tyranizují, sami zfetovaní - jak je vůbec možný, že takový odpad je na tomto světě???

Paní Andrea je sice úspěšná, ale veškeré upřímné snahy několika málo lidí zabila.
Sama je jenom překladatelka a ano, jsem frustrovaná, jsem, protože taková píča zničila vše dobré, o co jsme roky usilovali a teď vytáhla nějakýho podvodnickýho píčuse Aurorana Pičorana, který vše už jen a jen dodělává.

Celé hnutí zdiskreditovala a těch pár, co na tom doopravdy makalo, magickou prací ve spolupráci s Galaktickou federací, zadupala do země. Nazvala nás obětí nějakých mayter, ta svině do toho určitě vidí.
To si zaslouží jen a jen nadávky.


2 roky jsme se rvali s vesmírným virem - původní plán Galaktické federace byl naivní, naplánovali ho s infiltrovanými nepřáteli. Pak do toho vešel Stvořitel a zahrál s námi neuvěřitelný scénář, to by nikdo nevymyslel. Těžce nekorektní, politicky, tak že se to nedá vykládat lidem, nepochopili by to, rozhodně to bylo +++ muslimské kultury a slovani a --- USA a západ. Všechno muselo být křišťálově čisté, bez jediného podvodu. Byl to zázrak. Pak se podařilo vyčistit situaci tak, že bylo možné zrealizovat mimosmyslový projekt přenosu informací. 2 roky krutých bojů, děs, zážitky za hranou a v tu chvíli vyskáče nějaká Fialová šamanka, která vše zdiskredituje, nedivím se, že natáhla brka, zasloužila si to a následně tahle píča Křešová, která vyhlásila, že USA jsou miláčci, co dělají za zády lidstva podvody ve spolupráci s Galaktickou federací.
Ano, tahle kunda má úspěch, stejně jako její divousek Auroran, protože jsou na satanistické straně NWO.
Po nás, skutečných, ve spolupráci s GF, jdou všichni a lidi jsou čistokrevně DEBILNÍ. Nespolupracují, jsou na straně NWO inkvizice a líbivých sladkých keců andělíčka skřetíčka paní Andrejky.

Jsem jedna z mála, která má vůbec odvahu mluvit a podat svědectví, o tom co se skutečně dělo. Nadávám a jsem sprostá, protože takových podrazů debility jsem prostě nečekala. Tak špatný přístup společnosti nikdo nečekal.

Ani to, jakou má protistrana satanistů sílu.
Všichni jsme byli naivní.

Dodneška se mlátíme s nějakými nacistickými základnami v Litvě, zastaralé reverzní šunty, tam je NWO, v zastaralých rozpadlých nacistických oldschoolových základnách v Litvě. Jsou zoufalí, když jsou v takový prdeli, ale furt jsou.

A lidi papají Andrejku s jejími NWO lživými proklamacemi, což dělá její skřetí povaha a velice špatný vkus. Srdíčkový pipinky to určitě žerou, ale jde o to, vyburcovat jiné vrstvy společnosti.
Ale to už je pozdě. Už není čas promlouvat do hlavy někomu, kdo tam má ještě zbytky inteligence a svědomí. Jak to dojede, tak to dojede.
A paní Andrejka, ať ničí všechno, co jsme dokázali, určitě ji pak bude skvěle.
Jediné, v co můžeme doufat, že GF letos doopravdy přiletí. Pokud jsou skuteční, věřím, že se to stane.
A pokud to, co vidím na nebi, není jenom hologram, stane se tak.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter