Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Další o dětech
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 21.4.2022 (00:19:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Nechci trvdit, že Rusko je země zaslíbená a bez mouch na kráse. Četla jsem Solženicinovo dílo Souostroví gulag a dost mne zaujala předmluva manželů Tichoplavových u jejich díla o tajných ruských pokusech, o možnosti propojení spirituality a fyziky. Tam se zamýšleli nad osudem Ruska a také vyjařovali znechucení nad jejich dosavadním stavem, když je v nich tolik potenciálu, kulturního i hmotného. A vyjadřovali naději, že se zvednou.
Rusko má ovšem mocného nepřítele - satanisty, jejichž původ je starověký. Není to dezinformační teorie. Ti nenávidí Slovany, jejich hodnoty jsou totiž v přímém rozporu s jejich satanistickým elitářstvím.

Putin, o kterém dost velké procento lidí před roky tvrdilo, že jsou rádi, že v Rusku je, že jinak by byl chaos, je nyní ten nejhorší.
Vyřvávají to prozápadní liberální demokrati, což je jenom líbivá přezdívka pro nefalšovaný fašismus.
Chtějí sundat Putina, protože táhne Rusko nahoru - jen jak zapracoval na tom, aby se Rusko diistancovalo od hrubého alkoholismu, je přínos.
NWO chce Rusko pod kontrolu, chce jejich přírodní zdroje.

Jaké má USA a západní Evropa pojetí hodnoty člověka, když z našeho národa udělali neschopné idioty, kteří si už nejsou schopní ani opravit WC???? A proto asi ženou Ukrajince do Evropy, doufají, že jsou mezi nimi ještě instalatéři a zedníci ochotní dělat skoro zadarmo???
Jo, tak tedy budeme montovat a ztrácet schopnosti, super.
O tom, co udělala západní Evropa a USA s funkčními státy na Blízkém východě a v severní Africe, o tom je asi marné mluvit. Jaká úcta k člověku? Kde?

Biologické laboratoře na Ukrajině, když je do toho zapletená rodina Bidena v USA? Existuje větší skandál? Ale ELFOVÉ nám řeknou, že je to dezinformace.
Tomu máme věřit?

Je to nacistické spiknutí.
To není dezinformace.
Je to děsivý trend společnosti, který bude mít děsivé následky.

NWO ovšem potřebuje vyvolat chaos, hladomor a válku.
Aby ty davy očkovaných mohli umřít na cokoliv jiného, než na vakcínu, aby to tak alespoň vypadalo.
Pak ty nacistické zrůdy řeknou - za to může Putin, to Putin je zabil.

Váš odpor k dezinformačním webům je nedomyšlený.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter