Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Další o dětech
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 21.4.2022 (00:19:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.4.2022 > Zeanddrich E.> 

Naprosto konkrétně mi jde o tento Vás příspěvek na seznamu.cz:



Což naprosto neodpovídá tomu, co tu o sobě prohlašujete.
Když jsem si tento příspěvek přečetla, zamával jste mi před očima červeným hadrem.

Proto mne velice upřímně udivuje, že nejste očkovaný, protože víc covidfašistický příspěvek, který naprosto ponižuje obyčejného člověka a dělá z něj nesvéprávnou nicku vedle těch lepších, "vzdělaných a fundovaných" elit, které za něj mají rozhodovat, už snad není.

Já třeba mám o covid vakcíně naprosto jasno.
Viděla jsem magnet držící na ruce - na vlastní oči a různí Elfové a další uvědomělá pakáž o tom tvrdí, že jde o dezinformaci. Lžou, já to viděla na vlastní oči.
Kolegyně v tehdejší práci měly po očkování rozházenou menstruaci a já potom taky, jenom tím, že jsem čichala výpary z těch očkovaných - to svinstvo je biologická zbraň.

Elity LŽOU, jdou proti nám. Jsou to zaprodanci, svoji vzdělanost a znalosti prodali NWO - čistému zlu. Jdou proti nám, obyčejným lidem.
Jsou to zrůdy, nesmí za nás rozhodovat.

Nyní se média snaží vyvolat dojem, že pojem NWO a ilumináti, že jde o ruskou propagandu.
Není to tak - největším průkopníkem tohoto tématu je Steven Greer a to je Američan.
Západní elity jsou zlo - západní svět je zlo.
Tak jsem to zažila i v dimenzionální mimozemské válce. Galaktická federace opravdu nejsou Rusové. Jenom jsou na straně Ruska. Proti iluminátskému USA.
To není propaganda, to je realita.


Proto mě naprosto děsí, když někdo, kdo se považuje za člověka s vysokým morálním kreditem, ze sebe vyprodukuje takový děsivý výrok, jako Vy - o tom, že nemáme mít právo rozhodovat, že za nás mají rozhodovat elity.
Moje národní cítění je slovanské - slovanské bratrství cítím odmalička, beru to jako přirozenost našeho kulturního prostoru.
To, co se děje v současnosti - bezohledná nacifikace a démonizace slovanství, je nehoráznost a dělají to zaplacené elity, sluhové čistého zla NWO.

NWO je západní politika - čistá zrůdnost.
Taky nechci být v NATO, ani v EU - chci z toho zrůdného spolku ven a absolutně odmítám, že bych neměla mít právo o tom rozhodovat, že by za mě měl rozhodovat nějaký satanista a nácek Fiala.
Bez ohledu, kolik má titulů před a za jménem, je to zrůda a spirituální odpad. Škodí národu.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter