Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Další o dětech
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 21.4.2022 (00:19:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.4.2022 > Zeanddrich E.> 

Ale lžete Zeanddrichu, moc dobře víte, že nesnášíte Čechy, protože jsou málo pánbíčkářští (čemuž říkáte poezie) a obyčejné lidi.


"Čecháčci" by podle Vás neměli mít právo mít referendum o vystoupení z EU a NATO, i kdyby EU natvrdo nařídila celoplošné očkování tou metalickou magnetizující "vakcínou", která evidentně poškozuje zdraví a debilizuje a apatizuje. To proto, že odpůrci si to přečetli z dezinformačních webů a Vy přeci víte vše, i to, že mainstream vždy píše pravdu a kdo říká něco jiného, je sprostý dezinformátor. A ti jsou přeci méněcenní lidé, kteří by neměli mít práva.
A proto navrhujete, aby obyčejný člověk neměl volební právo a naprosto za něj rozhodovaly elity.

Vy víte, kde jste to napsal a od té doby nad Vámi zvracím.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter