Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.4.2022 (14:38:40)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2022 > Eaea> 


Jak jsem toto všechno zažila, lidstvo je extrémní oříšek.

Byly i návrhy na likvidaci celého lidstva, jako jedné z variant, ale kosmologicky to nevycházelo.
Jakože varuju, že kdyby to vycházelo, GF už nás zlikvidovala, jsme jako druh fakt velký problém.

Kosmologicky to totiž bylo divočejší, než divoké.
Vesmírný vir se usadil na této planetě, která vznikla původně dokonce jako lapač viru, vesmír si ji speciálně vytvořil, aby zlikvidovala ten vir.
Ten vir tu byl asi 2,5 miliardy let a poslední 2 000 let byl mrtvý. Současnost sloužila k tomu, aby ho lidská mysl zpracovala a zničila.
Člověk byl tímto vesmírným virem extrémně zatížen a jeho DNA se propadlo do děsivých, násilných a brutálních forem. Tak brutální a násilné DNA ovšem bylo nutné, právě k tomu, aby byl zničen vesmírný vir.
DNA lidského druhu došlo svého naplnění v této události, kdy došlo k porážce tohoto viru lidskými bytostmi, ovšem většinou s mimozemskými, nebo jinými vyššími druhy vědomí v těle - inkarnaci.
Běžný člověk dodnes není schopný pochopit, že existuje GF, natož nějaké problematiky kolem vesmírnému viru.

Tzn. musel vzniknout člověk, jako brutální forma života, aby se na konci věků skrze jeho DNA podařilo zlikvidovat vesmírný vir.

To už se povedlo a dále nemá již lidské DNA v této podobě smysl a přestává mít podporu.
To znamená, že se lidský druh buď zjemní a přejde do frekvencí rozsahu bytosti, kterou nazýváme člověk, nebo jako druh definitivně zanikne, protože už není potřeba.

Ale to už není moje starost.
Já patřím mezi ty, kteří to tady rádi zlikvidují, hlavně, když kvůli této rase už nebude možné vydírat celou galaxii.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter