Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.4.2022 (14:38:40)


 Eaea (Občasný) - 10.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Nene, ork je dobrý, nijak mě to neuráží😂. Jako celej život se považuju za člověka, určitě nejsem ani žádná infiltrace, budu odsud. Obyč člobrda bez zvláštních schopností. Mě se tu celkem líbí, jakože jasně že fůra věcí je tu na hovno, ale čistě za sebe si nemám na co stěžovat ...asi moc koukám na duši K.
Eaea tu vůbec nechtěla být 😂, já jen tehdá chtěla nahrát ten pitomej obrázek do diskuze a nešlo mi to, tak jsem se musela zaregistrovat a protože nejsem moc umělecky založená (vlastně tady nemám co dělat), tak mě inteligentnější nick zrovna nenapad. Do tý doby jsem byla celkem spokojená s občasným podpisem jako Exfanynka Křešovky, případně jako anonym, když jsem to zapomněla vyplnit😂. Takže to, že se tady vyskytuju, je vlastně vina Eleny Danaan a jejích hadích kukadel.
Sexuálně obtěžovat jinou ženu by mě asi fakt nenapadlo, ač jsem za svých mladých let byla poměrně otevřená čemukoliv. Dneska už jsem tak vzorná manželka, že dokonce i sex ve snu probíhá s mým mužem ...po dvou dětech to považuju za zázrak.
Proti mimozemšťanům nic nemám, nikdy jsem žádného nepotkala a nic mi neprovedli ...když pominu fakt, že mě ignorujou a nepózujou mi tu s loděma před foťákem😂.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Eaea
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter