Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.4.2022 (14:38:40)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2022 >


Podle diskuze pod článkem o tom, že je Fiala znovu předsedou ODS, to vypadá, že Češi nějaký rozum snad trochu mají.
Fialu rádi nemají.

""Chci všem slíbit, že i v této složité době budeme vládnout dobře. Budeme bránit svobodu jednotlivce, západní orientaci naší země, parlamentní demokracii a liberální ekonomiku. Hájit zájmy České republiky a jejich obyvatel. A ne jednoho holdingu nebo několika extrémistů a populistů," reagoval na výsledek volby."

To by z tý zrůdy člověk blil - ten chcípák položidovskej dá cenzurovat veškerou opozici a pak mele o svobodě jednotlivce a demokracii.

Západní fašistickou orientaci naší země mu doufám jednou spočítá samo peklo.

Četla jsem článek, jak to bylo s tehdejší podporou války proti Íráku v naší zemi.
Tehdy byli lidi v naší zemi ještě rozumnější, 2/3 lidí s tím nesouhlasily, ovšem největší zastání měla invaze do Íráku ze strany příznivců ODS.

Co je to ODS zač? Co to je za zrůdy?
Věřím, že kdybychom měli vládu komunistů, byla by větší svoboda slova a politika, která by nás vedla k prosperitě.

Tohle, co tu máme, ODS a podobní, jsou jen NWO váleční štváči.
Dělají politiku jen pro další zrůdy podobného ražení.
Ale celá republika netouží lézt NWO západu do prdele a doplácet na jejich zrůdnosti.

Vždyť veškeré ty akce, co mají dokázat, že Rusové dělají válečné zločiny, už jsou poměrně ověřitelně vyvrácené, jsou to lži.

Celé Buči - ukrajinské naci prapory mají video, kde se Ukrajinci baví o tom, do kterých lidí mají střílet, že nemají modré pásky.
K 31.3. existuje video se starostou, kde je naprosto veselý a žádné mrtvoly neeviduje.
Existuje ale video, kde Ukrajinci roztahávají na provazech mrtvoly po silnici v Buči.
Také existuje video, kde do hromadného hrobu v Buči, přesně z toho, ze kterých teď ty mrtvoly vyndávají, dávají mrtvoly lékaři z místní nemocnice - neidentifikované zemřelé.
Údajný satellitní snímek údajně z 19.3., byl prokázán jako podvrh, protože zachycuje počasí, které bylo na tom území pouze z 31.3. na 1.4.2022
Raketa, co zabila lidi na nádraží v Kramatorsku, byla ukrajinská, ne ruská.

Atd., atd., je strašně vidět děsivý jekot západních zrůdných elit, jejich válečné štváčství.

Kolik procent našich lidí chce doopravdy jít se západem? A s Fialovou zrůdností?



A tady je ještě článek automatického překladu z ruského mainstreamu, který je i s diskuzí, což je na tom to zajímavé.
Si každý může ověřit, jak strašně jsou Rusové ničení cenzurou a jak strašně moc se celí třesou jen a jen na sundání Putina.

https://topwar-ru.translate.goog/194685-antonov-specialnaja-voennaja-operacija-na-ukraine-jeto-zaschita-ot-genocida-russkojazychnogo-naselenija.html?_x_tr_sl=ru&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc




Nám tady pořád jenom cpou výpovědi údajných obětí války, ale naprosto to devalvují, protože se jim nedá věřit. Maisntream totiž prokazatelně lže. O to je tragičtější, když je něco tentokrát i pravda. Kdo těm obětem má věřit? Kdo se má u každé údajně hodiny znásilňované dopátrávat o tom, jestli mluví pravdu, lže, nebo je to zaplacená svině, která by si něco takového právěže zasloužila, když je ochotná lhát o takových věcech?





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter