Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.4.2022 (14:38:40)


Jiří Hlavinka (Občasný) - 7.4.2022 > Obávám se, že tohle ukáže až čas. Že je kovid hovadina mi bylo podezřelé už jen kvůli tomu, že popírala samotnou přírodu, nehledě na to, že samotná existence virů je víc než sporadická. Ale byl to jen tréníng, kolik fašismu jsme schopni snést. Ukrajinská krize je jen jinou maskou koronafašismu. Málokdo se pozastavuje nad tím, že je v UA takový bordel už hodně dlouho. Podle mě je to jen realityshow, podobně jak Hunger Games. Televizní zábava už dosáhla svého maxima. Lidi jsou přesycení soutěžema, o kterých ví, že je to jen soutěž. Tak se udělá megasoutěž. Že se Amíci serou všude, kde jsou zdroje energie, taky nikomu nepřijde divné? Že těžba břidlicového plynu zničí Američanům krajinu? Proč nám doteď Putinův plyn nesmrděl? Už to dokonce vypadá, že z nás bude další UA. Prý nám to už hrozilo dávno. Amíci pohrozili, že u nás vyburcují občanskou válku se Slovenskem (nebo tak nějak) Tuším, že to bylo za premiéra Klause (1992). Ale dopadlo to rozpadem Československa, které ostatně právně trvá dodnes. SSSR se rozpadlo taky v té době (1991). A někteří Rusové se stali Ukrajinci. Pro Ameriku je UA ideální strategické území. Ale Putin jim Očakovo vybombardoval ještě než se stihla dostavět. A taky bylo nutné UA rozdělit a přitom běžní Rusové s Ukrajinci v pohodě vycházeli. Nakoupili se žoldáci a udělala se občanská válka. USA se snaží všechny ekonomicky slabší krajiny rozdělit, viz Jugoška. No :) je tam mnoho souvislostí, ale lidem to necvakne.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Jiří Hlavinka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter