Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Co vím přímo od Galaktické federace, na téma, co se stalo s očkovanými, je hodně fantastické, na druhou stranu, je to docela klidně možné.

A to je verze dvou planet, resp. dvou realit a dvou vývojů.
Prakticky je to prý tak, že naše Země a naše realita je ta skutečná - vzestupná. Ta, která směřuje do nového věku. Protože však byl náš svět pod extrémním náporem zlých sil, vesmírného viru a extrémně agresivních mimozemských ras a Galaktická federace dokázala náš svět uhájit, dostali možnost vytvořit technickou výjimku, náhradní kopii naší planety, kterou uměle obepnuli holografickou iluzí vesmíru a na tento svět byli ve skutečnosti přeneseni očkovaní lidé a do našeho skutečného světa byly umístěny klony těchto lidí, které jsou naprogramovány tak, aby vykrývaly realitu.

Ti lidé na náhradní planetě tam byli přestěhováni i s přiměřenou porcí zlých sil a ras, které jim náleží za míru jejich provinění, za blbost, pohodlnost, apatii, servilnost, nepřiměřenou zbabělost atd., atd., a odžijí si život, který jim náleží. I oni prý mají klony nás - lidí, kteří nejsme očkovaní a jsme prakticky živí tady. Takže v jejich realitě budou zřejmě naše klony popraveny, nebo nevím, co se tam s námi děje a oni si odžijí takovou totalitu a osud, aby jim došlo, že udělali chybu a veškeré zlo, které se jim stane, by mělo být přiměřené podle kosmického zákona.

Ani oni ale nezažijí natvrdo to, co chtělo původní NWO - tzn. strhnout celý svět do pekel a zániku. Žijí vyloženě uměle vytvořenou realitu.

My žijeme polorealitu, protože očkovaní lidé jsou již jen klony a jsou tu proto, abychom viděli jejich zánik, umírání a smrt a abychom měli zkušenost, co byl projekt "covid očkování".
A v případě této reality, kdy jsou očkovaní již jen klony, je skutečně možné nechat tyto klony prostě zmizet, když není vnější pozorovatel.
Tzn. deset klonů pouze mezi sebou může náhle zmizet, protože o nich nikdo neví.
Tato realita a verze je nadějná a útěšná, vzhledem k hodně morbidnímu tématu poměrně rychlého úmrtí miliard lidí během několika let.
Popravdě si přeju, aby to tak bylo.

Vím, že technicky to pro Galaktickou federaci není nemožné a jakkoliv to zní fantasticky, může to tak být.
Ale přiznávám, že i pro mne je ta teorie dost odvážná.
Oni to ale takto říkají.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter