Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


To, co se v současnosti děje s Ukrajinou, je hra, která má položit západ.
Mimozemšťani z GF celou věc komentují jako povedený tah Ruska, vlastně se jim operace daří, všechno to povede k rozložení západního světa.
Západní svět je oočkovaný, plně propadlý nacismu, má hnusnou shnilou karmu a spirituální stav obyvatel je pitoreskní a přiblblý. To musí pomřít - u nás je stav o několik desítek procent lepší, i v očkování, i v nechutné bizarní pitoreknosti obyvatelstva.

Standardem je nyní vypatlané konzumentské oočkované hovado, kterému chybí národní povědomí a vzdělanost.

V médiích už se dějí takové vykotlanosti, že to prostě mlátí do očí a věřím, že realita a pravda vyjde najevo.

Otázka je právě ta snášenlivost, tupá apatická snášenlivost, která by právě měla zmizet, jak odchází ti pravěcí démoni.

Vždyť co už se všechno stalo za prasárny.

Třeba 2001 - pád WTC v New Yorku - první dojem byl, to je dobře, že jim to spadlo šmejdům, stylový kousek - tenkrát se to smělo ještě říkat a následně všichni věděli, že invaze do Afghánistánu je podvod a zločin.

Pak ten Írák - to stejné, všichni věděli, že to je podvod a zločin.
A to všechno stejné se všemi dalšími NATO válkami, všichni věděli, že USA a EU jsou krvavé zrůdy a dělají zločiny, že ničí svět, že zapříčinili ISIL.
Všichni to víme, díváme se na to.

Pak třeba u nás za dob Nečase - přízračné jméno, byl ten Drábek a ten nařizoval nezaměstnaným chodit 2x týdně na poštu se hlásit a dokonce nutil nezaměstnané vykonávat ZADARMO veřejnou službu, což je jednoznačné porušení práv člověka, kterému vždy za práci náleží odměna. Nuceně nasazení bez odměny byli vždy jen vězni. Takže netrestaní občané státu byli v pozicích méněcenných vězňů bez práv a lidi to tolerovali

A to se děje, my to tolerujeme - to, že to tolerujeme, to jsou právě ti pravěcí démoni.
To je to pitvoření se a tolerance nehorázností.

Odcházející démoni dělají psychotické prostředí, takové psychické únavy, že prostě další tolerance těchto zhovadilostí už nepřipadá v úvahu. Tolerance a setrvávání takových zrůdností totiž vyžaduje energii a ta když najednou pro takového démona není a vyčerpávaný objekt se rozhodne toto již dále netolerovat, skrze stav superúnavy transformuje tu energii, kterou by dal jinak parazitovi, na agresivní a útočnou proti parazitovi.
Řekla bych, že tolerance klesá - na jednu stranu jsme si od revoluce zvykli na sexuální obtěžování dětí a žen ve veřejném prostoru, znásilňování národních hodnot, už jsme tedy vzdali boj o pravdu atd. ... na jednu stranu společnost děsivě degeneruje a rozpadají se základní vzorce lidského jednání - ale na druhou stranu stoupá ten psychotický stav a odchází obrovští démoni z pravěku a vzniká čím dál větší psychické pole lidí, kteří už nejsou schopní toto dále tolerovat. Už to vidí, to co je dřív nechávalo v klidu, je teď vytáčí a odmítají to ještě někdy tolerovat.

Bohužel, spousta lidí si myslí, že přijde velký zázrak - já doufám v úlevu od mimozemšťanů, myslím si, že jejich kontakt s naší civilizací zaručí základní bezpečnost a vytvoří prostor pro řešení a bude záruka, že tentokrát to k něčemu bude ... ale změnit společnost orků na lidi, to nejde jinak, než nechat zemřít orky.
orkové můžou umřít důstojně a nebo jako zvířata - to je rozdíl mezi společností, která přijala a nebo nepřijala GF.

Tak nějak.
Celá věc byla vždy otřesná, NWO je zrůdnost, vím, že o nich nedokážu vypovídat přiměřeně.
To nejde, je to zlo za hranicí lidského rozměru.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter