Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.3.2022 >



https://protiproud.info/politika/6366-temna-protektoratni-mlha-nad-prahou-spiclove-a-udavaci-se-roji-don-pablo-za-chvili-bude-z-na-kazde-druhe-zdi-protistatni-vyrok-legendy-dobyvani-ruska-jako-posledni-basty-svetoveho-miru-svoboda-2022-vsechno-zakazat.htm


""Kdyby všichni viděli, že stát nijak nezasahuje, na každé druhé zdi bude načmárané „Z“, hrozí se Blažek"

To je tedy výrok NWO hlídače pravdy v Česku.
Já myslím, že za prvé brutálně přehání, že "Z" by tu nepoužíval nikdo, protože to Z v médiích rozmázli právě oni a za druhé - co si to dovoluje proti našemu národnímu duchu?

My jsme Češi, jediný náš pokus se emancipovaně se svou národní podstatou zařadit a sžít se západními státy, mezi lety 1918 - 1938 jako Československo, skončil brutálním podrazem západních států proti nám.
Tím skončil jediný historický pokus, co si tak vybavuju.

Jinak jsme kromě gotických dob za Karla IV, který sem dovlekl evropskou módu, na západ nikdy nepatřili a naše národní podstata je slovanská.
Doby temna jsme strávili v područí Germánů, pak jsme se na 30 let zkusili jim po světové válce věřit, stejně tak celému západu a ne, nedopadlo to dobře.

Nikdy to nedopadlo dobře.
Naše pokusy skamarádit se se západem jsou vždycky na 30 let a vždy končí snahou ze strany západu vyhladit naši národní podstatu.

My patříme na východ, k Rusku a budoucí Euro-Asijské civilizační desce kultur, které budou dominantní.

Čím dřív na tohle, jako národ přijdeme, tím lépe.
My jsme nekolonizovali, my jsme měli problém s udržením národní podstaty, byli jsme pro ně otroci a nikdy to jiné nebude.

Jenže tentokráte si naši západní kamarádi usmysleli špinavé kšefty s ještě špinavějšími mimozemskými zrůdami, pokusili se celý svět uvrhnout do elektro-astro koncentráku.

NWO už je kapánku nebezpečnější, než 3. říše a Hitler.

Žádný zločinecký hovada z vlády nás nemají sebemenší právo umlčovat, jsme ve válce a tuhle válku nevyhrajeme tím, že se necháme zastrašit.

Na seznamu.cz jsou od zločineckých novinářů z cyklu "Zbytečná válka" výkřiky v titulcích o tom, jak je naše Česko další na řadě po Ukrajině.

Kéž by, kéž by se na nás Rusko nevybodlo - protože potřebujeme osvobodit od protektorátní vlády, jak v r. 1945.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter