Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Se současnými událostmi se zvedá pravěká špína a pravěcí démoni - jsou podebraní a prochází skrze informační pole, skrze lidi, skrze zemi.
Vše to souvisí s aktivací kultického systému planety a jejím frekvenčním vzestupem, dochází k hloubkovému čištění, až na pravěké základy.

Proto nám teď lítá informačním polem a všeobecným psychickým lidským polem naprosto psychedelické, přízračné svinstvo, zvedají se pláty nejhorších usazenin zla, které jsou snad starší než lidský rod jako takový.

Je to odporné.

Vznikají naprosto bizarní hnusy, děsivé pitoreskní výjevy, že se budou cenzurovat oponentské názory a weby, nebo že naše země, Slovensko, Polsko a pobalstké státy se spojíme proti Rusku.
To ne, nebudou mít požehnání, budu čarovat, aby "naše" NATO armáda zhynula pod koly Rusů, nebudou mít národní požehnání.

Vyspělejší a duchovně silnější nechtějí válku proti Rusku a pokud se do toho ty vlastizrádcovský zrůdný paňácové z "naší" vlády pustí, naše země dobude Rusko, protože to tak vyšší spirit chce.

Nemůžou pořád dokolečka tyhle špinavý zrůdy ignorovat lidi a jejich vůli a dělat z nás totální ubožáky.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter