Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/analyza-ukrfasisti-banderovci-a-ruska-propaganda-40391283#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=aQpp2n1KRjQ-202203221553&dop_id=40391283&source=hp&seq_no=5&utm_campaign=abtest189_panel_sluzeb_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


I když se snaží propagandista a ošklivý novinář Alex Švamberk rozebírat, jak Rusové určitě nemají pravdu a všechna obvinění z nacismu Azovců a krutého týrání ruského obyvatelstva není pravda a jak židi na Ukrajině nejsou určitě problém a jak je Putin nacista, tak je třeba brát v potaz, že je to prorežimní NWO publicista, který se snaží umlčet všechno a všechny a nastolit korektní, falešné vidění, které vyhovuje NWO.

Jeden ze silných pojmů, která se váže k NWO, je "chazarská mafie", což má být satanistická židovská klika. Chazarská říše se vyskytovalo před r. 1000 i na území dnešní Ukrajiny.

Ukrajinou jsem se nikdy během dimenzionální války doopravdy nezabývala, měla jsem plné ruce práce s bojem proti reptiliánům, šedivákům, Drakoniánům a satanistům, židovský aspekt celé věci, že to je to zlo, které mne deprivuje, jsem začala naplno vnímat až tady na Totemu, po inkvizičním týrání a pronásledování, které pocházelo ze 100% od židů, nebo obhájců židů.

Stále bylo ve vzduchu neuvěřitelně zvrhlé násilí, psychické, rozjeté na nejvyšší možnou míru.
S otevřením ukrajinského konfliktu se celá tato obludná zrůdnost začala hýbat, zjistila jsem, že nejodpornější vlivy skutečně pocházely z Ukrajiny, Galaktická federace mi potvrdila, že odtud skutečně pochází nejprohnilejší, nejkrutější a nejzrůdnější míra zla, hluboká deprivace a že na Ukrajině měli svoje řídící centrum.
Drakoniáni, chazarská mafie, kdo?
Nepřekvapovalo by mě, kdyby to byli židi, samozřejmě že ne všichni židi na Ukrajině, ale nějaká jejich ultra zvrácená satanistická část. Míra jejich zvrhlosti se nedá jakkoliv vyjádřit, je to zvrácené, utýrané zlo, které již zapomnělo, co je být člověk.
Těžko říct, jestli jsou to lidi, nebo hybridi, nebo mimozemšťani.

Tohle utýrané satanistické zvrácené zlo na Ukrajině, ať už se etnicky váže na kohokoliv - velice velká pravděpodobnost je židovské zlo - viz. Totem.cz(všichni vidí co umí a jak uvažují)
Ale skutečně - jedná se o satanistické skupiny, absolutně zvrhlé, skupiny zvrácených, utýraných, vykořeněných jedinců, kteří službou silám zla a nepřátelským mimozemšťanům dokázali roztočit kruhy krutosti, násilí a zla, o kterém se nám ani nezdá.
Nejedná se o absolutně celou komunitu nějakých židů na Ukrajině - ti mohou být obětí těchto satanistických skupin.


Ukrajina je skutečně poslední bitva Armageddonu - tenze zla absolutně překonala všechny doposud viděné míry.
Podlost a zákeřnost zla starého věku měla své centrum a zázemí na Ukrajině - tam vznikl nejhorší kruh násilí, který existuje na tomto světě.

Je to dané i podivným černým rituálem, který se na tom území, nebo pod územím Ruska udál, vypadá to ale na pravěkou věc, ve které hrála roli velká zvířata.
Tato území jsou brutální.
Rusko je velice, extrémně silné a nátlaky satanistických židovských zlých sluhů pekel také - vznikl z toho obludný kolotoč krutosti.

Tyto skupiny na pozadí vnímám, je to zrůdnost, zlo, občas mi připadá, že jsou horší, než "zlo", jak ho známe.
Jedná se o nejvykotlanější a nejzrůdnější bytosti, které kdy byly lidské rase jakkoliv podobné, nebo blízké. Je to absolutní zvrácenost, vyvolaná staletým a tisíciletým týráním, protože tyto satanistické skupiny se týrají povinně i mezi sebou, prochází černými rituály, které jsou nejdříve páchány na nich a oni pak takto týrají další.
Jsou absolutně rozemletí, jak ta pravěká zvířata.
Duševně, spirituálně, už dávno to nejsou lidi, ale jen divné bytosti zvráceného zla.

Ty bytosti ovšem prohrávají válku a ztrácejí čas, proto tak šponují krutost a snaží se tak bezhlavě a násilně nainstalovat děsivou totalitní společnost, kde na internetu nebudou moci být názory a diskuze, všichni budou mít čip a QR kód a naše holé přežití bude přímo závislé na systému a naší poslušnosti.
Do toho ale bude existovat brutální sexuální zneužívání, dehonestace žen, porno, děti budou nechané napospas úchylům, veřejný prostor zůstane špinavou dírou a lidi, co mají svědomí a mohli by něco udělat, budou pronásledování systémem za potlesku davů.

Doufám, že se podaří zrůdy na Ukrajině zlikvidovat.
Celá věc záleží na mnoha věcech, které jdou mimo naše lidské chápání.
Kupř. jedna skupina těchto zvrácených potvor je uzavřena pomocí dimenzionálních technologií v jakési časoprostorové kapse, ze které operují, mne napadají přes informační pole, mučí lidi prostřednictvím válek a snaží se zavést děsivou totalitu. Aby se Galaktická federace mohla na tyto zrůdy dostat, potřebují o něco vyšší frekvenci planety, pak budou mít podmínky, aby je vytáhli z té kapsy a zneškodnili.
To může přijít ale v rámci dnů, takové vyhovující podmínky.

Proti tomu, co jsem musela v informačním poli zvládat proti minulosti, třeba r. 2019, je toho náporu tak 5%. Tehdy mi do hlavy 24 hodin denně bučel hnusný hlas, nadával, despoticky hnusně a sadisticky týral, deprivoval, znásilňoval, ponižoval, vytáčel. Byly to kruté boje, než jsem tyto zrůdy porazila.
Dnes je situace o mnoho lepší.

Tak snad se podaří přeci jen tu "chazarskou mafii, NWO, kabal, Deep State" a kolik to má názvů, přeci jen porazit.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter