Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tyhle rozvraty sahají asi až k vyvraždění Slavníkovců.
Naše národní podstata je ovšem slovanského charakteru, ta čistá, ta původní, ta která přišla s Praotcem Čechem.
Patří ke kmenu Rusko.
Rusko má jadrnou, velice zásaditou podstatu, vnitřně silnou, odolnou.
Náš místní slovanský duch je jiný, vychází z běloruského a polského kultu, odkud je naše etnická podstata, ovšem v místním kultu Bohemia, kudy prochází kosmické proudy informací, dostal vlastní hodnoty, velice intelektuální a vnitřně bohaté, méně zásadité, více kyselejší podstaty.
Ruská duše je rozlehlá a nespekuluje, česká je více spekulativní. Vnitřně je však velice čistě slovanská.

Je to jako kmen, větev, drží při sobě.
Je to nepsané kultické pravidlo - nebojovat proti vlastnímu kmeni.
Bratrství založené na kulturně - etnickém, hlouběji kultickém základu.

Pokud dovolíme válku mezi slovanskými národy, které jsou směrovány proti Rusku, pokud dovolíme takové nesmyslné lynče vůči Rusku ze strany západu, ničíme svůj kmen.

Je neuvěřitelné, že se to západním nekromanům daří zrovna se Slovany.
Ani s muslimy se jim to nepovedlo, aby se ty země napadaly mezi sebou.

Určitě je za tím extrémní vykořeněnost a vykotlanost židovských osadníků ve východní Evropě, protože čím blíže kultickému kmenu Rusko, Sibiř, tím krutější boje a stupně sebeobranného násilí, když se snaží kultické území dobýt zrádci, ti, co nejsou v souladu s kultickým kmenovým podložím.

Dneska vědí děti z 2. světové války jenom holakaust a utrpení židů, to berou ve škole obzvlášť důkladně - ano, trpěli, ale zařídili jim to globalisti, nadnárodní staletá, tisíciletá satanistická mafie, řízená negativními mimozemskými rasami, přičemž jeden z vrchních Drakoniánů, mocnářů naší planety, byl Jehova. Ten byl popraven r. 2019, od té doby nestraší v informačním poli naší planety.








<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter