Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.3.2022 >



Ukrajinky jsou prý předmětem sexuálně zneužívacích snah všech místních úchylů.
Ukrajinky mají totiž ve světě příšernou pověst - uvažuje se o nich jako o levných, bezmocných, chudých ženách, které jsou vděčné za jakékoliv zázemí, i kdyby obnášelo slizké sexuální obtěžování, sexuální otroctví, násilí, psychické týrání a podobně.
Rusky jsou na tom mnohem lépe, jejich pověst je chráněná jejich velkomocenskou podstatou, Češky jsou na tom tipuju někde mezi Ruskami a Ukrajinkami.

Co taková Američanka, Britka, nedejbože Francouzka?

Ukrajince má svět totiž na vytření prdele a jediní, kdo jim můžeme reálně pomoci, jsme my, Slovani, pokud ... POKUD nebudeme proti Rusku.

Máte rádi Ukrajince a Ukrajinky?
Stojí vám za to, abyste pro ně něco dělali doopravdy, když vám za to nestojí vlastní národ a jeho pověst?

Co nám dělá ve světě takovou hrůznou pověst a táhne náš národ ke svým koncům?
Jsou to ty kreténi, co za socialismu někde museli držet hubu a věnovali se v duchu, nebo pod lavicí svým pičovinkám ve své hlavě, když si děti o dějepise psaly do sešitu:
1938 - Mnichovská dohoda
Francie, Itálie a Velká Británie hodily Československo fašistickému Německu

a pak slyšely v literatuře, že nějaký František Halas psal něco o zvonech a albionu a že byl z těch událostí vůbec celý národ zdrcený.

Tak si ty všímavější děti zapamatovaly, že západ jsou pěkný kurvy.
A co dneska?
Dneska mají tihle budoucí hovadský vyzyvatelé Ukrajinek, ať jim jdou vykouřit, tolik práv, že o hodině dělají takový bordel, že úča nemá šanci konceptuálně a v klidu vysvětlit problematiku a tento úsek dějin tak, aby si žáci mohli něco pamatovat a udělat si odpovídající závěr.

Zlobivý a tupý děcka ve škole nám dneska vládnou.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter