Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Na tom článku je nádherně vidět vykotlanost a prokroucenost Globálně mocenského systému, kde nic nedává smysl a vykloubenost z kořenů a vlastizrada je naprosto normální:

"Zelenskyj, který je sám Žid a jehož příbuzní zahynuli při holokaustu, svou řeč zahájil připomínkou, že datum 24. února, kdy byla zahájena ruská invaze na Ukrajinu, je rovněž datem, kdy byla založena Národně socialistická německá dělnická strana v Německu v roce 1920."

Je ŽID, to je základ k tomu, aby byl figurka NWO.
Jako žid, kterému vyvraždili rodinu nacisti, naprosto nepochopitelně nenávidí Rusko, které Hitlera porazilo skutečně, ne jen v médiích.
A taky se naprosto nepochopitelně obaluje jakousi Azovskou armádou, která se odkazuje k SS 3. říši, má fotky, jak hajluje a páchá genocidu proti Rusům na východě země.

To je taková totální vykotlanost, ze všeho - kdyby byl "normální žid", musí ze sebe zvracet, jenže on je NWO žid, tzn. prokroucená zrůdička bez kořenů.
Kdyby byl Ukrajinec, musí ze sebe zvracet, že kvůli SSákům a nacismu topí svoji zemi v krvi.

Není ani Ukrajinec, ani Žid.
Je to zrůdná loutka, nic jiného.


A pod článkem v diskuzi je výkřik ve smyslu, že stejní, co nesnáší západ za Mnichovskou dohodu v 1938, teď nechtějí pomoci Ukrajině a že je to na blití.
To mne zaujalo.

Já to vidím taky tak, nenávidím západ a teď ještě víc a jsem si jistá, že Zelenský, genocida Rusů a současný konflikt je jejich práce - západu, že je to jejich válka. Tyhle špinavý svině - západ - jsou v režii globalistických židů už dlouhodobě, chtějí vydělávat na válkách a zničit Rusko, to je jediný, o co jim jde.
Slovani jsou pro ně otroci a méněcenný lidi.
Nikdy se nechovali jinak.
Takže je potřeba je vrátit, kam patří - dolů. Jsou nejvíce očkovaní, asi jako Čína, vymřou a jejich země se možná propadnou do moře, přejdou přes ně děsivé požáry, záplavy, zemětřesení.
Je to škodná. A ti, co na tom území přežijí, si už na zápaďácké anglo-saské arogantní moresy dají pozor na věčné časy.







<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter