Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Na pitorekním mopslovatém nacíkovatém davu je samozřejmě nejděsivější ta realita, že kdyby se náhodou otočil vítr a najednou se MUSELO vyzdvihovat Rusko, tak ten dav otočí a začne panáčkovat a vrtět ocáskem pro Rusko a ani nepípne. Jsou dokonale ovládáni, jsou na vodítku, jde s nimi dělat, co se vrchnosti zlíbí. Budou pičkovat tam, kam řekne vrchnost. Záleží na tom, kdo je vrchnost.

Kvůli tomu davu, co teď vrní pro NATO a proti Rusku a chce sundat Putina, tak přesně kvůli tomu stejnému davu - rodičům a prarodičům tohoto davu - se 1969 upálil ten nešťastný student Palach.
Pořád stejný dav.

1/3 naší populace má dle dlouhodobého pozorování jakýsi vlastní rozum a není tak snadno ovlivnitelná strachem. To je jádro národa, které doufám přežije nadcházející události.
Bylo by fajn, kdyby přišel nečekaný dobrý zvrat žádoucím směrem.

Kdo ví, co se vůbec děje?
Hlavní mainstreamová zpráva dne o situaci na Ukrajině je, že pomocí dronů a StarLink Elona Muska dokážou Ukrajinci zničit desítky kusů válečné techniky.
Takže se Rusům asi daří, protože když někdo vyhrává válku, má fakt žhavější zprávy.

Proto může najednou přijít zvrat, který v naší zemi nikdo nečekal, neboť nejsme informováni objektivně.
A co se děje na Ukrajině, nemáme šanci zjistit.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter