Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Je zoufalé, že mimozemšťani létají po nebi, ale protože to nenapsalo I-dnes, nebo seznam.cz, tak to prostě pravda není.
Zpravodajská média zatajují nejdůležitější a nejpřevratnější událost, že naší společnosti pomáhají mimozemské civilizace, že o nás vědí, že s námi komunikují.
Média totiž vlastní nějaký Rotschildové, zlí shnilí židi.

Je to náročné, až lituju, že jsem ty útoky od NWO přežila. Kdybych věděla, že naši český lidi milují globalisty, nenávidí Rusko a mimozemšťani jim nevoní, tak bych tento svět už dávno opustila, protože nejhorší krize jsem musela zvládnout s iluzí, že za lidi se vyplatí se prát. Dnes už té iluze nejsem schopná, na druhou stranu už na mě neútočí zlé mimozemské technologie a bytosti pekel.


Dokud nepochcípají očkovanci, tak se tu budou držet obrovské parazitické astrální formy života.
Snad se podaří naší vládě vyprovokovat přímou válku s Ruskem, zatím se chovají, že toho dosáhnout chtějí, pak by při té válce mohli ti oočkovanci a fanoušci NWO, CIA a špinavých terorizačních akcí západu proti slovanským šamanům umřít.
A zbytek, co přežijeme, už bychom se vyvázali z vlivu těch židovských šmejdů.


Těžko říct, kam se situace bude šinout.
Za pár dnů by se mohlo něco stát, něco co určí, kam se tato špinavá válka pohne. Vypadá to, že na západ. Do Evropy, k nám, protože Rockefelerům a nacistům NWO to tak vyhovuje, slovani jsou pro ně odpad.

Ostatně Ukrajinci jsou jako lidi pro západ bezcenní - místo toho, aby nechali Rusy vymlátit Azovce, což jsou jednoznačně nacisti, tak z toho udělali svoji klasickou špinavou NATO válku, kdy tam posílají zbraně, miliony lidí museli utéct, teče cizí krev, ne jejich.

A lidi tleskají - kupř. komentář pod článkem, že Elon Musk poskytl Ukrajině ten svůj StarLink:

"Miluše Fialová
Před 48 minutami

Skvělá práce celého světa, který se v minulosti spojil proti Hitlerovi a nyní proti Putinovi. Nacistická ruská říše bude poražena!
"


Nacistická je prokazatelně Ukrajina, protože Ukrajinské jednotky Azov jsou obalené nacistickou symbolikou a jedna z nejsilnějších myšlenek nacismu je nenávist k Rusku.
Když takový vypatlaný kundy, jako ta paní Fialová (asi příbuzná toho pičuse z vlády, nebo tý zlý paní, jak zhatila projekt GF, zřejmě všichni Fialoví jsou vypatlaný kundy) ... píšou a hýkají takový nesmysly, stejně jako těm stejným kriplům nevadí, že jim na ruce po očkování drží magnet - to chce vymlátit, takový materiál. Jsou programovatelní mainstreamem a celkově jsou bez hodnoty.
Ať už to pochcípá, to je jediná naděje, kterou máme.§
Jinak skončíme pod NWO - naše jediná naděje je, že ty davy těch úplných mamrdů zhebnou v ucházejícím a snesitelném čase.


Další naděje je, že se prý Galaktické federaci podařilo plně, resp. ze 3/4 ovládnout nějaký rozhodovací sněm, kde během dimenzionální války doposud vybojovali 1/3 a včera došlo k dimenzionální, kosmologické gradaci určitých jevů s planetárním vedením a GF se podařilo zbavit vlivu ilumináty a nyní GF ovládají tedy 3/4 mocenského planetárního sněmu. Prý od včera, tak snad se to časem projeví. Snad nemám jenom halucinace, protože pak nechápu, proč se dají halucinace vyfotit a hlavně, nebyla by naděje. Takhle je naděje. Tak kdyby náhodou agresivní západ, plný toxickýxh zlých lidí, najednou začal projevovat rozum, může to být tímto faktem, že GF včera získala většinu moci v nějakém planetárním sněmu.
Tam se mohou prosadit jen tehdy, když poleví míra idiocie obyvatel planety, celé je to pochopitelně drženo kosmickým zákonem.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter