Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.3.2022 >


Cituji z aeronetu:
"Jinými slovy, válka na Ukrajině je jenom vrcholem nacifikačního hákového kříže, který trčí ze dveří do ruské předsíně. Zbytek té nacifikace je ale daleko za dveřmi Ruska, daleko mimo Ukrajinu, v celé Evropě a hlavně v USA a ve všech zemích pod kontrolou anglo-saského nacistického souručenství USA, Velké Británie, Kanady, Austrálie a Nového Zélandu. USA a země Commonwealthu. A to je co? Pětice válečných psů Domu Sion."

USA, Velká Británie, Kanada, Austrálie a Nový Zéland. To jsou státy, kterým máme věřit podle Eleny Danaan, protože jsou to přece ty nejvyspělejší arogantní státy s tajným vesmírným programem, tak proto, že byli největší zločinci a etiku zdálky míjeli, tak proto se s nimi nejvíc počítá a Galaktická federace Světů Elenky Danaan už s těmito státy sepsalo jakési Artemidiny dohody. O tom, jak se bude zacházet se sluneční soustavou.

To prostě proto, jací jsou to mafiáni, proto.

Vše samozřejmě spasí nějaká archa, která je v podzemí Ukrajiny a hlavně, velice hodný Elon Musk, který svým kvantovým, údajně zdravotně naprosto neškodným satelitním internetem Star Link zachrání nejen Ukrajinu, ale rovnou celý svět.


A to nám vykládá Andrea Křešová.

Tak si myslím, že je snad po současných událostech, kdy se Elon vysmál Putinovi a jenom Kadyrov mu dokáže naježit srst, už jasné, že je to celé nesmysl a práce NWO - celá Elena Danaan a Dr. Salla a podpora výsostného postavení USA pro budoucí svět. Je to nepřátelská CIA NWO strana.
Putin je totiž v té jejich slavné Alianci podle Q bájí a vzhledem k tomu, že Elonek má být hodný chlapec, tak to ne a nesedí.



Jak za studené války - USA versus Rusko
Vyber si občane.

USA pro budoucnost nebude důležité a prezidentem tam má být Trump a nikoliv Biden - ale to ví celý svět.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter