Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Rusko nepadne, jak je vlahý sen globalistických SS NWO. Je to totiž jediný suverénní stát vyspělého světa, který nepadl do pazour globalistům. Galaktická federace vidí svět z výšky a z pohledu ryzích hodnot a Rusko je prostě na tom dobře. Udrželi si národní vědomí, hrdost, prožili děsivé časy, kdy se museli bránit neustálým nátlakům šílených, jeblých globalistů a tažení proti jejich zemi.
Rusko není agresor, západ je agresor.

Globalistickým zrůdičkám NWO už nejde o nic jiného, než o způsobení co největšího rozvratu a škody na lidstvu.
Ve všem hrají roli karmické zákony.
Západ má karmu zlou, těžkou a já trvám na tom, že my, náš stát, do jejich bloku nepatříme. Západní blok je uskupení vykořisťovatelů, parazitických společností, jejich původní rozvoj a potenciál byl využit a vytěžen na páchání příšerných zločinů v Africe, na Blízkém východě, v Asii a pokud má někdo pocit, že černoch má nižší "kosmickou" hodnotu, než běloch, je zoufale zoufale na omylu.

Veškerá zlá karma jde po obyvatelích zemí, jejichž globalističtí vůdci zavinili takový zločin.
Karma jednotlivých národů závisí na dvou věcech - minulosti příslušníků jejich členů a soulad a míra propojení s místním kultickým systémem.

Kupř. Belgie má zničené zprzněné podzemí, na které ani není možné se jakkoliv napojit a obyvatelé této země jsou stiženi zlou karmou kolonialistických předků. Obyvatel Konga není méně cenný kosmickým viděním před jakoukoliv honorací.
Proto se Belgie velice pravděpodobně potopí při prvním větším klimatickém jevu.
Celý západ Evropy je v ohrožení - obrovské roviny se zlou karmou a mizivým propojením se obyvatelstva se svým kultickým systémem.

U nás v naší zemi, která se snad jednou dostane z toho vlastizrádcovského otřesu, se kultická energie zintenzivnila, slovanská duše více proudí krajinou a vnímaví ji více cítí, naštěstí náš národ neměl násilnou, agresivní historii, teprve od r. 1999 se s NATO podílíme na zločinech.

Proto máme budoucnost, pochopitelně, že bez NATO a EU.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter