Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
díl 1 - Zpocené sedmnáctky
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 13.3.2022 (11:03:18)


j.f.julian (Stálý) - 18.3.2022 > dnes si můžeš blahopřát-já totiž anonymy už dávno nečtu!
Jenomže, dívenko nemilosrdná, která soudíš zase jen po povrchu (díla), já ti obecně dávám zapravdu, většina lidí to tak má a to nemusí mít zrovna tolika žen, ale, když to soudím podle sebe, tak já je všechny miloval!
To jsou takoví zvláštní lidé na světě, není nás mnoho, kteří mají tolik lásky v sobě, že ji prostě rozsévají kolem sebe kudy chodí a jsou si jisti, že na světě neexistuje žena, která by tu obrovskou lásku vrženou jen do jedné osoby unesla!

To je zkušenost!
Nyní, když už mi není 20, ani 30, a rozdal jsem v životě tolik citu, že mi mnoho nezbylo, tak bych byl již schopen vážit svoji lásku přiměřeně... viz má báseň...



~ MOTÝL ~
(Křehká)


Až do rukou ti slétne motýl sám,
v tvých dlaních pozastaví čas.
To samo štěstí Bůh shůry seslal nám,
v kouzelných barvách nebetyčných krás.

~

Kolikpak jich už na zem padlo,
když jejich křídla polaskat ses jal,
kolika láskám ublížil jsi;
i něhy, když je přespříliš, jako bys do života ťal…

~

Snad příště najdeš míru citu
a rozumem svou lásku zvážíš,
víš, křehkost není pro ješitu,
jak pro vidláka není Paříž!

---------------------------------------

problém je v tom, že ženy už moc dobře znám, víc než ony sebe a jsem si jist, že ony si jí nezaslouží. Ale na to přijdeš až s lety, po mnoha a mnoha zklamáních...
Navíc-obávám se že buď neznáš mé básně, nebo jim nerozumíš, protože bys takto o mně nemohla hovořit.

Také, a to je důležité, (tuto frázi jsem ukradl fašistovi Fialovi), myslím, že možná jen pár lidí na světě zažilo opravdovou lásku, takže většinou vůbec netuší o čem blábolí.
Láska především bolí! Ale to už se dočteš z mé trilogie...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter