Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží - pokračování
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.3.2022 (01:16:01)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.3.2022 >



Fiala provedl super rychlou dimenzionální fantastickou cestu do Kyjeva, je to rekord v dosavadních cestách do Kyjeva vlakem, asi použili legendární Maglev a přitáhl určitě ještě větší vlastizradu, než co kdo kdy na světě viděl.
Já to nesleduju, ale jisté je, že určitě nebyl v Kyjevě, protože to není možné.
Rusko o žádném vlaku s politiky do Kyjeva prý neví a že to město obléhají, tak by si asi všimli.

Show pro debily - velká událost. Fiala někde zalezl s dalšími třemi vlastizrádci do sklepa do kupéčka a tam s nimi 4 hodiny třásli a pouštěli jim koleje.
To vypadá už reálněji.


Navíc to vypadá, že bude válka na 100%, protože Haagský soud nařídil Rusku zastavit invazi na Ukrajinu a o genocidě proti Rusům se vyjádřili, že neviděli důkazy.

No jo, tak když mají schválně zavřené oči, tak holt bude válka.
Furt lepší válka proti NWO, než si tohle nechat líbit.

Když se Rusko nasere, stačí mu stopnout veškerou dodávku jejich surovin na západ, nechat nás energeticky padnout na držku, vyhladovět a zabrat. Kdyby tady chtělo NATO, SS NWO dělat nějaké obrany, tak za pomoci zločinců SS a domobraných nacistických banditů. Ale do čtvrt roku bychom mohli být Rusko.
Stejně to všechny ty pokrytecký pizdy ze všech těch tribunálů prosadí, NWO chce světovou válku.

Ty kundy s Versace lodičkami a podobnými pičovinkami budou moct pouštět na twitter, že mají vlastně jenom ukrutný hlad, nic jiného a to ještě za draho, I-phony docela žerou.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter