Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží - pokračování
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.3.2022 (01:16:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


https://aeronet.news/video-ukrajina-se-dopustila-valecneho-zlocinu-do-centra-donecku-odpalila-balistickou-raketu-tocka-u-s-mezinarodne-zakazanou-kazetovou-munici-necenzurovane-zabery-roztrhanych-tel-dospelych-i-deti/


V Doněcku se odehrál incident, kdy prý Ukrajina vystřelila na centrum vlády DLR KAZETOVOU, zakázanou raketu, Rusové tu raketu sestřelili, ovšem jeden její fragment spadl do města, kde vybuchl a zabilo to 21 lidí.

Jsou z toho autentické fotky a záběry, které stoprocentně nejsou falšované, je to autentické, jsou tam lidi v šoku, s utrhanými končetinami, lidi čerstvě otřešení, pán, co stojí u svých zemřelých a ještě mu nedošlo, co se stalo - jsou to kruté, smutné záběry, jak vypadá místo, kam dopadne bomba.

Které natočili novináři, ale i obyčejní lidi na mobil.

Jo, ale to byli vlastně Rusové, žejo?
To není důležitý.
Proto nám o tom naše média nic neřeknou, že se něco takového stalo.

Kdy lidi pochopí, že už dávno jsme vedeni zločinci, že to je čistá mafie, SSáci, zrůdy.

A hlavně, když jsem viděla ty záběry, tak mi došlo, že nás neustále krmí tím, jak Rusové terorizují a zabíjí nevinné Ukrajince, ale nikde nejsou autentické záběry, TV aranžované akce nepočítám, např. vezení těhotné - to se dá snadno natočit, ač nechci zpochybňovat, že zrovna tohle mohla být pravda. Nikde ale nejsou autentické záběry z mobilů atd. - přitom po takových terorech jsou všude mrtví, zranění a JE CO TOČIT jako důkaz zločinu. Ale to u ukrajinské propagandy naprosto chybí - sází jenom jedno tvrzení o ruském násilí za druhým, bez důkazu.

Ale když ikonická blondýna s ovázanou hlavou, která nám startovala tuto ukrajinskou událost, byla prokázána jako žena poraněná výbuchem plynu z r. 2018, tak je jasný, že lžou a lžou a lžou a lžou.


Opozici naše zločinecká vláda dusí.
Strašný, zatím se drží:

https://aeronet.news
https://svtv.cz/

(...mi mrdne, už je tam zas Křešovka)
Elonek se vyjádřil proti Putinovi, chce si s ním dát páku o Ukrajinu, tak to nevim nevim teda, co na tohle Elenka a její buzi kamarádi z LGBT Galaxy... Tak takový kraviny tam jsou a Chvátala z pondělí vymazali.
????????



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter