Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží - pokračování
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.3.2022 (01:16:01)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.3.2022 >


Letem mainstreamovým světem:

Peskov perlí: Západ nás podněcuje, abychom dobývali ukrajinská města

https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/peskov-perli-zapad-nas-podnecuje-abychom-dobyvali-ukrajinska-mesta-40390307

"Mluvčí Kremlu v pondělí obvinil představitele Spojených států a Evropské unie, že svými provokativními stanovisky podněcují Rusko, aby vzalo útokem velká města na Ukrajině. Číní tak podle mluvčího proto, aby pak na Rusko svalovali vinu za smrt mírumilovných civilistů, napsala agentura TASS. "



No, vždyť jo, vždyť to přesně se děje.
Je to naprosto stejný scénář, jaký použilo SS USA NATO při všech svých předchozích špinavých operacích. Vyvolali pomocí nastrčených figurek, které pracovaly pro NWO, nepokoje v celé zemi, vyvolali pomocí uměle nasazeného "odporu" vůči vedení země nepokoje, násilné incidenty a nenávist a polarizaci mezi obyvatelstvem.
Vedení země bylo nuceno proti těmto zbojnickým skupinám zasáhnout. NATO vždy začalo podporovat žoldácké zbojnické skupiny banditů a tím eskalovali a protahovali válku.

Naprosto to stejné se děje na Ukrajině.
Do puntíku stejný scénář.
Jenže tentokrát má strana podporovaná NATO hákový kříž, kam se podíváš.

Špinavá technika banditů podporovaná SS USA je prý taková, že obsadí panelák, vybourají přízemí, do toho si nastěhují tanky a střely a odtud pálí na ruskou armádu. Lidi ovšem v tom paneláku zamknou a brání jim odejít, mají je tedy jako rukojmí.

Proto Rusové říkají, že Ukrajina bere své lidi za rukojmí.
Je to špinavá, prasácká válka, o které se jenom lže, jako o všech předchozích válkách, které vyvolalo NATO.


No ale naštěstí Rusové vyhrávají, protože čím nás krmí naše média, to už fakt cucají z posledního. Nemají šťávu, o čem psát, tak vymýšlejí hovadiny.


Rusko požádalo Čínu o vojenskou pomoc
Včera 22:15
Alex Švamberk, Novinky

Prokázáno jako dezinformace, popřelo to Rusko i Čína.



Ruský deník: Tábor za železnou oponou, Putin připravil Rusy o kvalitní oblečení

To je docela vtipný titulek, Rusy totiž dokáže, stejně jako Kanaďany, obléknout jen Versace.




Zelenskyj nečekaně zrušil projev v Radě Evropy
Dnes 14:13 – Štrasburk/Kyjev
Daniel Drake, Novinky

Kdyby vyhrával, asi by čas měl, že...





Lepší verze, než světová válka, by byl Biden ve vězení a Trump USA prezidentem.
Těžko říct, jestli se tohle podaří zastavit.
Všichni zatím využívají situace k tomu, aby vyháněli USA ze svých zemí. Čína chce Tchaiwan, Írán ostřeloval USA základny ... jo, těch zájmů je - všechny ale spojuje, že nechtějí USA.







<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter