Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
díl 1 - Zpocené sedmnáctky
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 13.3.2022 (11:56:28)


j.f.julian (Stálý) - 14.3.2022 >
14.03.2022 11:03:36
Vím že tato poznámka je mimo téma, ale musíte to slyšet, je to moc důležité a žhavé téma! Zejména covidáři, kteří žerou každý hoax USA, EU, Fialy a ČR válečných štváčů to prostě musí vědět. Tady je PRAVDA! Nic víc, nic míň. Já ji nepředkládám proto, abyste tomu slepě věřili, ale abyste se nad ní zamysleli, protože toto je pravda z USA, jenomže Trumpova USA, těch chytřejších Američanů, těch protiválečných a soudných. Tady nejde o to, jestli budete věřit, že Putin je blázen a je dobré ho zabít, což povoluje dnes i vláda ČR válečných koledníků, FB a EU devianté a psychopaté, nejde o to, abych já, nebo někdo jiný, se zastával Putina, či obhajoval jeho názor, jde o druhý pohled, tedy ten necenzurovaný (zatím) a jen mohu opakovat-stejně jako u covidu, kdyby byl zcestný, či falešný, tak by byl připušten do veřejného prostoru, byl by veřejně v debatách diskutován, takže co? Pročpak je tak umlčován a dokonce trestán??? Povím vám proč! Protože nejde vyvrátit, nejde zesměšnit, protože je to pravda, na kterou já upozorňuji už léta! A konkrétně já, který zažil okupaci, a tvrdě to z celou rodinou odnesl, zrovna nejsem obhájce Ruska, to mi věřte, jen jsem obhájce logiky, míru, diplomacie a DOHOD, tedy, když se Dohody dodržují...

Nechci tu s někým diskutovat, NIKDO nemáme relevantní info, jen vzývám soudnost a zase jen soudnost, odmítám vymývání mozků, a vězte, že bych mohl opravdu uvádět daleko pádnější argumenty, ale redaktoři si to nepřejí, tak nebudu.

https://fb.watch/bKNNfvloJp/
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter