Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží - pokračování
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.3.2022 (01:16:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.3.2022 > čtenář> 

Křesťani mě vždycky štvali, je to druh myšlení, který nesnáším a během dimenzionální války jsem zjistila, že veškeré křesťanské hodnoty byly namířeny proti nám, lidem, byl to oslabovací a oblbovací systém.

V našich zemích se ta ideologie rozšířila násilím, nebyla přijata dobrovolně a po tisíci letech přichází obroda kutického slovanského podloží, tak si myslím, že křesťanství a nacismus z našich zemí zmizí.

Umírání očkovaných je řekla bych "tutovka" budoucnosti. To, co se našlo pod mikroskopem, je prostě znepokojivé a to, jak na to nacistická mainstreamová média odmítají reagovat, krom tvrzení, že jde o dezinformací, tak je to víc, než jasné.
Je to genocidní projekt.
V tom případě ale ten genocidní projekt pracuje pro nás.

To, jak je nacifikované naše obyvatelstvo, je děsivé. Fakt tolik nenávidí Rusko?
Hrůza mě jímá, co to je za materiál.

Jako jo, i já vyrůstala ve školství a mediální masírce, kde byla povinnost se posměšně smát, když se řeklo "Rusko", ale nemyslela jsem si a asi jako mnoho ostatních lidí jsem nedomyslela, kam to povede.

Že budeme vedení k tomu, abychom obdivovali a chránili otevřeně nacisticky smýšlející ukrajinské "gardy", které hajlují, fotí se s hákovými kříži a na Ukrajině vedou bojové SS tábory pro malé děti, jejichž slogan je "Zničíme Moskvu".

A to máme obhajovat. Neskutečné.
Asi k tomu opravdu víc inklinují křesťanské, už dávno fašizované vrstvy, dále bezpohlavní vykořeněnci, ukřivděnci z 1968, obecně očkovaní, protože už nejsou schopní myslet, zřejmě.
Ale vývoj je děsivý.

Rusko prý našlo další biolaboroře, které nestihli Amíci vyklidit a podali tedy návrh k OSN, ať to řeší.
To mám z druhé ruky, slyšela jsem to.

Uvidíme, jestli je OSN nacistická organizace, která bude uznávat Azovce s hákovými kříži, SS USA zrůdné biologické pokusy a genocidu Rusů na východě Ukrajiny za pohodičku.
Uvidíme, co je to slavné OSN zač.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter