Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží - pokračování
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.3.2022 (01:16:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Toto je z wikipedie svaté:

"První historicky zaznamenané přijetí křesťanství mezi Slovany se odehrálo okolo roku 750 v Korutanech, v dnešním Rakousku.[7] Od 8. do 9. století se pak šířilo mezi jižními a západními Slovany a roku 988 byl oficiálně christianizována Kyjevská Rus. Nejdéle se udrželo původní náboženství mezi polabskými Slovany a Pomořany. O jejich christianizaci se pokoušel již Karel Veliký na konci 8. století, ale misionáři do oblastí těmito kmeny dorazili až v 11. a 12. století. Nové náboženství zde narazilo na výrazný odpor.

Stejně jako v jiných christianizovaných oblastech došlo ke vzniku dvojvěří, kdy lidé kromě křesťanství, o kterém zpravidla měli pouze mlhavé představy, praktikovali staré náboženství, což vedlo k zachování mnoha pohanských reliktů v lidové kultuře, jako je Vynášení smrti. Zakořeněnost původního náboženství a případy násilné christianizace vedly také k povstáním vedeným především slovanskými čaroději (na Rusi tzv. volchvy, česky vlchevci) a pohanskými kněžími. "




Takže nejdéle hrdě vzdorovali nacifikaci - christianizaci - polabští Slované, na území Německa, kupodivu. .
A boj vedený mezi slovanskými čaroději a fašisty ještě nikdy neskončil.
Přitom jsem přesvědčená, že kdyby Slované v Ježíšových dobách, potkali Krista, tak s ním nebudou mít významný problém a možná, že by tam nedokázal vyvolat ani takový skandál. Protože by se nerozčílil.

To je furt ta stejná písnička, tisíce let dokola.
Zámek rozpečetění, nevím kolikátá Pečeť Beránkova, spočívá hlavně v tom, že si lidstvo uvědomí, že existují mimozemské rasy, hodní "wizards" a "druids" z PC her a taky existují zlé mimozemské rasy "warlocks" a "necromans" a všichni tito jsou schopní se spirituálně i technicky infiltrovat do lidské rasy a něco s ní udělat.

Nejlepší je tohle:
"Nyní Jan sděluje, co viděl: „A když [Beránek] otevřel sedmou pečeť, nastalo v nebi ticho asi na půl hodiny"

To se fakt stalo, tenkrát to byla událost, že je na nebi ticho, konečně nikdo neotravoval, tenkrát spadl celý systém na chvíli, dobrý to bylo, fakt ten blažený okamžik mohl trvat i půl hodiny.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter