Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží - pokračování
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.3.2022 (01:16:01)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.3.2022 >


Slovanské duše jsou dlouhodobě terorizovány fašistickými ideologiemi, počínaje křesťanstvím a našemu naturelu, povaze a duchovní, spirituální základně, zkrátka nevyhovuje. Speciálně tady u nás v Čechách, kde se tyto ideologie těžko drží, nejdelší doba fašisticky laděného ujařmení trvala za dob temna, cca 300 let po bitvě na Bílé hoře.
Kterým vyvrcholilo tehdejší zápolení mezi národnostním slovanským vlastenectvím a globalistickým fašismem.

Naše duše se musí rychle vzpamatovat, uvědomit si, co se děje a nasát veškerý nový duch nové doby, do které slovanský kult a spiritualita dobře zapadá.
Je to slovanství - indie - islám - buddhistická pojetí, východní typ mystiky. Je nejpříhodnější pro naši dobu, protože je tato mystika schopná propojovat a pohlcovat vědu, nepere se s ní a zdokonaluje ji a nabízí další možnosti.

Je to přímý protipol křesťansko - materialistickému, fašistickému dogmatismu. To vše přišlo do Evropy z Říma.

Nejvíc se to podepsalo na Germánech.

V současné době se v sobě lidi musí rozhodnout, přijmout nová pravidla, jde to opravdu jen tak, v sobě. Magicko - kultická síla otevírá mysl a srdce.

Nejzákeřnější moment této podivné hry spočívá ve hře se strachem a odhodlaností prát se s propagandou. Je to náročný stav, kdy si musí člověk uvědomit, že to, co má zastupovat v naší společnosti informativní, životně důležitou úlohu, je v prackách zlých sil, propagandistů západního pojetí světa, jehož kořeny jsou v křesťansko-židovském římském fašismu.
Ti taky chtěli odkráglovat Ježíška.
Tisíce let stále ta stejná písnička.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter