Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží - pokračování
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.3.2022 (01:16:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


V tomto ohledu by to mohlo vypadat, že vylučuju vlastní moudro a to, že kult se změnit nedá.
Jenže v rozložení sil v kultických systémech Evropy je dlouhodobá nerovnováha a přirozený "hodný" germánský kult, který vnímám jako ženské podstaty, poměrně pragmatické a rozumné, je více na západě a je spojen s Belgií a Holandskem a tyto východnější oblasti jsou v podstatě už mimo jeho vlivové pole.

Klíčem k rovnováze v Evropě je uzdravit germánský duch. Ten je zprzněný od dob Římanů a skrze ně přitáhli fašismus do Evropy.
Fašistická ideologie není germánskému duchu, tomu skutečnému, na kultickém podloží, vůbec vlastní.

Proto Sudety můžou přejít do slovanského ducha, původní energie je totiž falešná, od Římanů přes zfašizované germánské obyvatelstvo posledních staletí.
Proto tu už nemá oprávnění a nová vzbuzená slovanská kultická energie má právo zaujmout hlavní pozici.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter