Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží - pokračování
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.3.2022 (01:16:01)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.3.2022 >


Velice zajímavý je průběh kultického zesílení slovanského živlu v Sudetech.
Žiju v Sudetech z německé strany, tzn. v SZ českých "Sudetech", německá energie leží na tomto území a podle mého ji dusí. Přitom obyvatelstvo se vyměnilo, převaha Čechů je vlastně v těchto oblastech věc nevídaná a naprosto nová.
Sudety ztratili Němci kvůli druhé světové, ale stovky let předtím tu žili a byli vlastně majorita.

Aniž bych chtěla jakkoliv hanobit jakékoliv německé předky, kteří na tom území žili, tak německou energii je třeba vystěhovat a předělat místní kulty na slovanské.
Bachratá, hnědá, uměřená energie depresivního rázu už by se mohla navěky vzdát a doufám, že se to podaří a celá oblast a její energie začne dýchat slovanským pojetím.

SS si možná na Sudety ještě dělá zálusk, ale zdá se, že kultická stará německá energie už se rozpouští.
Je jak krunýř, co brání přirozenému projevu duše.

To území si vlastně musíme kulticky, magicky podmanit, aby přestalo vyhlížet germány a přestalo vydávat energii, která nám, Čechům nesvědčí.
Jak jsem viděla mapu "lepších", vysokofrekvenčních lidí, tak často žijí blíže hranicím, než středu.
Je to zřejmě i z tohoto důvodu.


To není žádná fyzická válka, je to snaha prosadit slovanský element do krajiny a usadit ho v kultických centrech, což jsou buď přírodní info-energetické struny v těle planety a nebo jsou to technologie, které spolupracují s vlivy informačního, kultického pole.

Sudety jsou v tomto ohledu dlouhodobě nevyřešená záležitost. Po válce došlo k odsunu Němců (zasloužili si to, žádný omlouvání, čus) - bez zbytečné nenávisti, pouze konstatování - a přišli sem Češi z vnitrozemí.
Prostředí, které bylo stovky let většinově německé, mělo najednou nové obyvatelstvo, kulticky tu samozřejmě nikdo žádné pozitivní magické akce neprovedl, pak začal režim CCCP, ti na čáry máry nebyli už vůbec...
40 let se tedy v Sudetech žilo bez kultického řešení výměny obyvatelstva, pod režimem se stoply veškeré záležitosti typu SS, židi, kolaborace celých států atd. a pak se dalších 30 let žilo ze setrvačnosti a naivity, že se tyto obludy minulosti už nevrátí.

Vrátily se.
Aby se zase nechtěli vrátit Germáni do Sudet.
Proto je myslím si třeba zapracovat na kultickém podloží sudetských oblastí, aby definitivně přestaly být německé.
Jinak to tady bude falešně zvonit ještě dlouho.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter