Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.2.2022 > čtenář> 


:-) Čumím na nebe každý den, ... to je správné. Já vídávám ty mimozemšťany běžně, ale na éterické úrovni - ve dne, v noci, to je jedno - vídávám je jako pohybující se energetické body, jsou mírně světelné, celé je to ale na energo-úrovni, vidím třeba i ten talíř, ale nehmotný. Už jsme tak zvyklí, vím, že to jsou oni, reagují na mysl, v podstatě jsou to družice na dálkové ovládání, jen jsou mimozemské.
A pak jsou samozřejmě i další pozorování - různá světla, blikající mraky atp., ale to už je zřídka. Zajímavé, že ty slavné trojúhelníky jsem ještě neviděla, lidi toho viděli, co já neviděla. Celkově je toho všeho "k vidění" víc, než dřív.

Medbeds jsem nikdy neřešila, jednu dobu jsem řešila "léčivé vany", ale to už je let, byla jsem tehdy tak vyřízená, že jsem naplánovala, že ji každý bude mít v domácnosti, ať se všichni vyléčíme - pak jsem to pustila z hlavy. Určitě takové technologie existují a věřím, že mohou být v budoucnu zpřístupněny veřejnosti, jenže je tu ten problém, kdo a proč se bude léčit. Komu by se to případně dalo k dispozici?
Všem lidem bez rozdílu, nebo se bude nějak vybírat? Na světě jsou miliardy lidí, u koho začít? U přežraných bělochů, u černochů s hladomorem, v Severní Koreji?
Je v tom hodně etických otázek a hodně krutých odpovědí. Rozhodně si myslím, že jakákoliv taková technologie neposlouží očkovaným - že to byla zkouška v Armageddonu a že se miliardy těch lidí už zachraňovat prostě nebudou. Protože agenda je depopulizační, i ze strany GF, jak je znám. Je to o úrovni lidského myšlení a přístupu, ten je špatný, lidi jsou zlí, naco miliardy takových zlých bytostí?
Já medbeds taky nechci - je s nimi etický problém, komu je poskytnout. První by tam ležely ty největší svině, myslím si, že nám tato technologie nepatří do ruky.
Rozhodně si za sebe nepřeju, aby všichni ty zlý lidi, jak konečně zmizí, měli možnost se zase uzdravit, aby bylo všechno, jako dřív. Nechci svět, jako dřív.

No a celá Křešovka je možná oběť Eleny, to je pravděpodobné a není to zrovna nějaká osoba, která by trpěla sebereflexí, schopností analýzy, ani jakémukoliv respektu k "oboru", kde je Chvátal poměrně seriozní badatel a má určitě vyšší skóre, než ona. Je možné, že si vůbec neuvědomuje, že svým nadšeným tažením exo-politickým prostředím českého internetu dělá paseku, že šíří SS propagandu a poškozuje poslední nervy těch, kteří si už užili své a chtějí posun k lepšímu, ne horšímu. E.D. je posun rovnou do pekel, velký a masový. Tak pro Křešovou moc pochopení nemám, je jak slon v porcelánu.

No a ten mimosmyslový projekt GF měl zatím dvě pokračování, zatím Chvátal o dalším nemluvil, ale tipuju, že ještě nějaký přijde. Řekla bych, že je to ve většině stejně jejich pokus, který probíhá při nevědomém zapojení obyvatel, protože informováno je o tom minimum lidí, jestli o tom ví tak do deseti tisíc lidí, je to hodně - víc lidí se o to ani u nás nezajímá. Strašně se to u nás zkazilo, přitom to vypadalo ze začátku úplně skvěle. Proběhl pokus, diskuze, prokázal se mimosmyslový příjem informací, kdyby se tomu projektu dostalo mezi lidmi navzájem větší podpory, mohlo to mít skvělé výsledky, veřejné, pro všechny. Bohužel celá věc zůstala jen v hlavách účastníků, bez diskuze, obecně tento projekt měl mezi lidmi, co se zabývali mimozemšťany, poměrně vlažné přijetí a trpí hlubokým nezájmem.
Navíc, žádná diskuze se k tomuto tématu nevytvořila, která by byla veřejně přístupná a zdá se, že na tom zájem ani není. První pokus diskuzi měl - i já jsem ji rozproudila, jenže na nepřátelském území u Válkové, která channluje s Aštarem a nesnese diskuzi, vadí jí. Já zase nesnesu, aby v tak důležité době byly tak ojedinělé snahy tak ojedinělých lidí hlídány, blokovány a cenzurovány nějakou takovou ...aštarkou. Diskuzi jsem považovala za své dílo a když jsem zjistila, že všude jsou jen svině, co dělají proti GF, tak už jsem ztratila motivaci ještě něco hledat a o něco se pokoušet. Tak jsem zaparkovala tady.
Ten projekt pomluvila a negativně zhodnotila kdejaká kráva, co o tom nemá sebemenší aprobaci cokoliv mlít.
Od té doby jsem pochopila, že je u nás neskutečné množství totálních idiotů a s takovým materiálem se doopravdy dá těžko čekat nějaké zázraky.
Sama taky nemám žádnou jistotu a tak doufám, že je kontaktní událost doopravdy v plánu, protože jinak hubu všem těm idiotům nikdo nezavře.



NWO se do tohoto tématu Galaktická federace neuvěřitelně nasunulo a z celé GF zbyla jenom hromádka mediálního odpadu, prý je to eso-mainstream a kdo se proti tomu opováží pípnout, je prý špatný.... píše jedna pani. Že šamanka Namu odvážně vystoupila PROTI.
To už je právě ten maglajs, ze kterýho není cesty ven a už se to nedá vyřešit. NWO se podařilo, co chtěli, všechno zprasit a vytvořit takový informační šum, že vše dobré zhatili.
Šamanka NAMU měla se svou pomluvou proti reálnému projektu Galaktické federace za pár dnů přes 15.000 shlédnutí, když tu informaci od Chvátala mělo maximálně třeba 7.000 lidí v republice, na základě toho, že se zajímají. Zrovna o tento projekt GF jevily všechny ty starostlivé paní ve vztahu s Allatrou obrovský zájem, aby ho vyšetřily a pomluvily.
Baba už je po smrti, 3 dny před její smrtí pomluvila ten samý projekt Křešová, ta má pro změnu statisíce sledování.

Takže se NWO podařilo v očích veřejnosti Galaktickou federaci zprasit na nějaký debily a buzeranty, mlátičky s USA a skutečná Galaktická federace má ve sdělovacích prostředcích skoro nulový prostor, protože já jako jedno psycho-medium s kompaktním svědectvím na zaprášeném serveru fakt nic moc nevytrhnu. A když vidím, jak lidi myslí a jaké hodnoty typu rasová nadřazenost kormidlují jejich výběr informací, o nic dalšího se nehodlám už pokoušet.

Nějak to dopadne.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter