Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Co se týká toho všeho "politického", tak se krásně vykresluje i jakási prapodivnost vztahu Galaktická federace - Plejády, což odvíjím od vyjádření kontaktu "Swaruu":

To jsou ti mimozemšťani údajně z Taygety z Plejád, kteří se prezentují jako bojovníci za lidskou věc, vypadají stejně jako lidi, dělali pokusy na sociálních sítích a mají nevkusnou sci-fi vizáž:



Tak Swaruu (první vlevo) mi potvrdila svými zprávami, že na začátku r. 2021 došlo k nějakému konfliktu mezi nimi a GF a já jsem taky na začátku r. 2021 vyřešila zrádcovskou kliku, která poškozovala GF a proto to ztotožňuju a Swaruu považuji za tu zrádcovskou kliku.

Tak co Swaruu říká:
"Putin je na stejné straně jako USA a NATO. Za všemi stojí stejní řídící pracovníci.
....
Opět platí, že pokud není členem Kabaly, nechť to dokáže. V tuto chvíli důkazy ukazují spíše na to, že je z Kabaly. Můžete se o tom snadno přesvědčit, protože Kabala by neprovedla rozsáhlou operaci pod falešnou vlajkou Covid, aniž by s ní plně nespolupracoval někdo s velikostí Ruska. Jejich plán by se rozpadl, kdyby se Putin postavil proti plandemii. Proto je Putin z Kabaly. Spolupráce mezi Ruskem a Taygetou skončila s příchodem plandemie.""


Vzhledem k tomu, že je Swaruu s vysokou pravděpodobností ze zrádcovské strany, co podrazili nohy Galaktické federaci a způsobili obrovská utrpení a neuvěřitelné komplikace, tak bych řekla, že Putin spolupracuje s GF.
Ne, že bych chtěla být nějaká Putinofilka, ale během dimenzionální války jsem vnímala, že Putin spolupracuje s GF, stejně jako Trump. Ani jeden není svatý, ač Putin je svatější - ale hlavně, Rusko nemůže fungovat jako nějaký demokratický bordýlek o 10 000 000 obyvatelích, jako u nás. Takže je jedině dobře, že je tam někdo silný.

Proto vnímám pomluvy na osobu Putina jako akce protistrany - podvraťáků hrajících na obě strany, nebo kteří jsou tak slabí a nezodpovědní, že ohrožují ostatní.
Myslím si, že Swaruu je mimozemský skutečný kontakt, ale to je právě banda nějakých podezřelých podrazáků.

Taky je možnost, se kterou trochu počítám, ač doufám, že to tak není:
Že je to celé jen hra tajných služeb, které vyvinuly psychotronické zbraně a takový jako já se jim hodí na pokusy.
Doufám, že toto není pravda a doopravdy se jedná o mimozemšťany.

Rozhodně je však znát rozkol mezi Galaktickou federací a Plejáďany, je to znát i v komentářích lidí, kteří této mimozemské otázce věří:

Jakýsi Commander Starlander píše:
"Galaktická federácia je mimoriadne neschopná tlupa plná zradcov. Vôbec by som ich sem k Zemi nepúšťal.
....
Humanoidi v tomto vesmíre nepatria k užitočným bojovníkom. Veď aj naši biely predkovia ušli počas lyransko - orionských vojen na Plejády , aj sem na Zem. Exodov bolo mnoho. Plejáďania potrebujú nás aby sme im pomohli proti spoločným nepriateľom. Musíme si pomáhať."

I z tohoto je znát, že Plejáďani a Galaktická federace jsou "proti sobě".

Co jsem zažila, v Galaktické federaci byla infiltrovaná zlá skupina, se kterou jsme se rozloučili právě na začátku 2021, kam Swaruu datuje i jejich "rozchod".
Náhoda to není.
Navíc Plejáďani jsou popisováni jako blond podezřelá partička, kterou často reprezentuje ještě podezřelejší Aštar Šeran a díky Andree Křešové se z této "plejádské propagandy" docela jasně vykreslila SS agitka, přípravka na vyvolenou rasu nordických blonďáků.

Skutečný Plejáďani s tím vším nemusí mít vůbec nic společného.
Sama jsem zvědavá, co z toho všeho vyleze.

Jak jsem však zažila GF, i ty vztahy s Putinem a Trumpem, o té spolupráci, tak je mi jasné, že to je vyšší politika a je to ta "hra božstev", vysoká hra, proto to naplňuje i podstatu jakoby "iluminátských čachrů", protože to je na stejné úrovni.
Někteří to vykládají tak, že GF jsou jen andělé, ale oni musí dělat i tu reálnou politiku, musí zasahovat. Třeba Rusko asi sotva může kvalitně vést nějaký zasněný romantik - furt si myslím, že je dobře, že je tam Putin.

Ovšem kde je pravda, to bych taky ráda věděla.
Můžu jen poskytnout co nejpravdivější informace, spíš vjemy, když už to "peču" s Galaktickou federací.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter