Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2.2022 > čtenář> 


S polem vědomí očkovaných je špatně to, že se odpojili od normálního lidského vývoje, protože odmítli veškeré výzvy současné doby ke spirituální revoluci a rozhodli se ustat ve starém systému, který funguje na bezvěrectví, výsměchu spiritualitě a lidskému vývoji ve vztahu s Galaktickou federací. Proto uvěřili "covidu" a "vakcíně" a vpravili do sebe látku, která má magnetizující účinky, tím se stali pouhými elektronickými zařízeními, která jdou ovlivňovat elektromagnetickými, těžkými impulsy přes 5G a další systémy.
Tím se stali "příliš těžkými" a bylo nutné je hodit přes palubu, aby se celá loď nepotopila. Lodí se tu myslí právě současné lidstvo, které je v naději, že přejde do nového věku transformací - tak "loď" je ta část, která má šanci a je určena k dalšímu vývoji, kdežto očkovaná část populace už je na konkrétní procento výjimek "mrtvá" pro tento proces, jsou jako zbytečný náklad.
Proto jsem na ně rezignovala a vypustila je smířila se s jejich smrtí a dál už je ve své mysli netahám a nelámu si s nimi vůbec hlavu.


No a s inkarnačními pojistkami - popravdě, je to pro mne taky trochu novinka, mám to od GF, ale jsou to doslova "pojistky". Dejme tomu, že někdo si zavdal, že do určitého věku se bude snažit říkat co nejvíc pravdu a jít cestou odporu. No ale nezvládl to a místo toho se vydal cestou lži. Aby měl snazší život, tak uhýbal a svůj úkol "promarnil" a protože nezafungoval, někomu ublížil. V určitém věku se mu potom zapne ta pojistka, která ho donutí opustit starý prolhaný systém, třeba mu nějaká událost spustí nějaké problémy, ten člověk musí přestat lhát a začne alespoň hledat cestu, jak z toho ven a vyšší vedení mu třeba zamotá život tak, že on trpí, ale nevinná osoba, které uškodil, může z událostí, které se dějí, nějak profitovat a pomůžou jí. Výsledkem takové pojistky je to, že ten někdo nepromarnil celý svůj život a přeci jen se alespoň něco ze svého úkolu naučil a bylo zabráněno tomu, aby tomu člověku vznikla zlá karma kvůli té nevinné osobě, kterou poškodil svým selháním.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter