Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


To jsou prostě ty libůstky být napojená na kolektivní lidské pole vědomí - pak na člověku pořád něco takového visí. A v "esoterice" je mnoho poměrně zlých lidí, to jsou všelijaké karmické problémy a ti lidé jsou nuceni se chovat "mile", protože je to tak nastavené přes lásečkový komunikační kodex ezo-netu. Když je osloví Křešovka s SS vykutálenou agendou, myslí si, že jsou světla na cestě a že i když jsou svině, tady je důkaz, že jsou svatý. Pak si třeba přečtou, co píšu a pořádně se nasejří a bez ohledu na lásečkový kodex na netu, který způsobně dodržují, proti mně pošlou pořádnou salvu nenávisti. To je energie, které se přes "zlé systémy" v galaxii různě kumulují a pak je z toho deprivační vlna, která se dá cílit a směřuje do toho, kdo narušuje "zlé pole".
Fakt supr.
Občas mám chuť se od celého kolektivního pole vědomí lidstva definitivně odříznout, ať mám pokoj. Jenže to nejde, neboť to je vlastně moje inkarnace - mise, takže kdybych to udělala, ztratila bych důvod k bytí v této existenci.

Poslední dobou je sdílení kolektivního pole vědomí docela nepříjemné, protože obrovští energetičtí paraziti na lidstvu se vzepřeli a utužili svoji úpornost přes zpravodajská média, což se promítá do reality jako hrozba války na Ukrajině, nebo NWO SS exopolitická agitka Dr. Sally a Eleny Danaan u nás v Čechách. A vůbec -facebook, to je pekelná mašina, občas jsou tam tak vyloženě satanistické gify se srdíčkem, že jenom tam vlézt znamená schytat salvu agresivních a zlých energií.

Stejně jsem se už od většinového kolektivního pole lidského vědomí musela odsekat, kupříkladu od očkovaných jsem se určitě odřízla na podzim, to už by ani nebylo možné, něco takového dále táhnout, to se nedá.
Zůstalo aktivnější, vyspělejší pole vědomí, ale v tom jsou velká pnutí kvůli různým ideologiím a mega pokrytectví.

Existují v tom i různé inkarnační pojistky - kupříkladu, pokud selže inkarnace ve zkoušce A, která je zásadní, spustí se v nějakém času událost B, která zabrání vytvoření ještě horší karmy.

Toto všechno se musí "vymlátit", vyzuřit, energie se musí recyklovat, v čase v událostech stabilizovat, vyrovnat různé myšlenkové a časové paradoxy - to jsou chvíle, kdy najednou něco doklapne v nějakém, třeba i zdánlivě malém a bezvýznamném okamžiku a některé konflikty přestanou existovat, ..., to jsou procesy, které musí doběhat.
Ale doopravdy u toho může i kdekdo umřít, nebo se ošklivě poškodit - podle toho, jak se bude příčit vyššímu záměru.
Zdá se, že je k tomu určeno toto jaro do léta, v létě by měly být tyto procesy už docela hotové a dá se předpokládat vůbec nějaké zlepšení.
Možná i ten mimozemský kontakt. Ale to by bylo hodně zázračné.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter