Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



PROBUZENÁ KŘEŠOVÁ:
(z FB Zprávy z Galaxie)

"
Michaela Reznikova
Andrea Svobodová Křešová Pani Namu Fialova se uměla na galaktickou federaci napojit, tím jsem myslela GF a ona byla zaskočena jejich přiznáním se, že chtěji naši planetu, přirodu a klíč k životu a lid nahnat do chytrých měst kontrolované umělou inteligencí a jen v nich nás mít zavřené. Pani projevila nesouhlas a varovala lidi.Po té zemřela...energet.útoky, které nepřežila.

Andrea Svobodová KřešováAutor
Michaela Reznikova jenže tohle tady nezpůsobuje GF, to tady je už dávno od agresivních ras, od kterých nám GF pomáhají. Paní Namu možná byla obelstěna skupinou, kteří se jí představili jako nějaká rada. Říkali pravdu? Proč jí neřekli, že tohle se tady děje nejméně 80 let a jsme v samém závěru té hry, těsně před likvidací jedné civilizace? Proč jí neřekli, že lidstvo je zmanipulováno tak, že svou manipulaci vůbec nevnímá a svým věznitelům líbá nohy vděčností. Protože zřejmě chtěli, aby paní Namu varovala před těmi, kteří je z této planety vyhánějí, a kteří ji chtějí vrátit lidem. Protože potřebují, aby si lidé myslili, že GF je banda lotrů, a že jediné řešení pro lidi je zůstat s Reptiliány a Šedými ve vztahu trýznitele a trýzněného, protože lidstvo to tak chce a dobrovolně se jim vrátí do náruče. Jak snadné je lidmi pohybovat jak figurkami. Ale je dobré mít se na pozoru, to každopádně. S těmi, co to myslí ale upřímně dobře, nemáte nikdy stísněné pocity a strach, a to paní Namu z kontaktu měla. Ona se nesetkala s lidmi z Galaktické federace světů, ale ten její omyl bude brázdit hlavy lidí ještě hodně hodně dlouho, protože to Šedí udělali v pravý čas....

""



Je trochu ironické, ža jedna piča, co nepozná galaktickou federaci a pomlouvá její projekty pomlouvá jednu ne úplně dokonalou "šamanku", jak to nevychytala, když stejně jako piča nepoznala projekt galaktické federace a způsobila nehoráznou paseku, stejně jako piča, co dělá JEŠTÉ VĚTŠÍ PASEKU.

Kdy tahle nána dojede ?! ...







<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter