Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Na facebooku Zprávy z Galaxie Svobodová Křešová obhajuje teze Dr. Sally a Eleny Danaan o tom, jak je pro nás Elon Musk přínosný.
Že prý nějaký "kvantový systém", co buduje Elon Musk, nám pomůže od 5G kolosu elektromagnetické pekelné ohrádky.

To jsou všechno bláhové nesmysly, kterými krmí NWO.

Jednak - "kvantový systém" - kdo doopravdy ví, co to znamená "kvantový". S těmito vznešenými pojmy z fyziky se dá oblbovat docela snadno.
Stačí říct "kvantový" a hned je to něco víc.

Je naprostý nesmysl, aby Galaktická federace ZA ZÁDY lidstva nějak předělávala s Elonem Muskem systém satelitního přenosu dat z mikrovlnného 5G na jakýsi "kvantový systém" sestávajícího z oběžné dráhy země obsypané bordelem Starlink.

5G je hnusný kolos, který máme za úkol pochopit, že je hnusný kolos a vědomě se rozhodnout ho sundat. Tou dobou už má být Galaktická federace na zemi a s vědci vyvine novou, životu a planetě neškodnou alternativu a teprve potom ho nahradí. Samozřejmě by mohli rovnou nainstalovat svoji technologii, ale oni chtějí, aby to byla technologie pochopená lidskými vědci, aby ji vyvinuli lidi, ve spolupráci s GF - ale to bude veřejná věc, žádná utajená.
Nebo né a lidstvo se postaví k Galaktické federaci zadkem a počkáme, až tu zrůdnost sejme planeta v transformaci do vyšších sfér a sluneční výboje, které by v tom případě zintenzivnily, protože tato tělesa jsou vědomá.
Podle toho, jak se bude lidstvo chovat.

5G je taková zrůdnost, že tady bude strašit, dokud lidem nezačne vybuchovat hlava.
Dokud nepochopíme, že o neškodnosti 5G nám vykládá HMYZ. Že to nejsou lidi.

Je to tak kvůli tomu, aby lidi nepřišli o svoji zkušenost v rámci svobodného vývoje.
Pokud jsou lidi tak pitomý, že odmítají pochopit nějaké mimozemšťany, tak si zaslouží svoji zkušenost, systém příčiny a následku a mimozemšťané GF nemají jakoukoliv pravomoc tento proces narušovat.

Zkrátka, dokud se nevyblbneme s mikrovlnkou a tím, že jsme sami v galaxii, tak nám nic měnit nebudou, natož ZA ZÁDY, tak abychom o tom nevěděli a neměli z toho žádný rozum a zkušenost ...

A hlavně - něco, co je tak strašně chytře "kvantové", nepotřebuje určitě takového bordelu na oběžné dráze.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter