Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.2.2022 >



Hana Borovská ve své diskuzi dala odkaz na tento svůj článek o "spirituální koučce" Teal Scott, která prý byla velkým "hitem" v naší české esoterické komunitě v r. 2014

https://borovska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=396579


Já si myslím, že má dobrý čuch a taky fandím tomuto způsobu obrany, kritickým článkům, i nějaké ironii a rozčilení z podobných podivných ženštin sdílím.
Celá Teal (Swan) Scott na mne nedělá vůbec dobrý dojem.
Tady je rozhovor z r. 2014 na youtube Cesty k sobě:

https://www.youtube.com/watch?v=0pwTM_Jcz_c


"Smrdí Amerikou", taková divná ponurá spiritualita, iluminátská, vyvolená, navíc tvrdí, že je Arkturiánka a podle mé GF opět postavička z tajných vesmírných programů, nasazená NWO potvora.
Tyhle mrchy mají kolem sebe divnou auru.
Vadí mi, vůbec se nedivím H. Borovské, že proti ní napsala článek.
To je právě důležité, taková kritičnost, esoterika nemůže být obor, kde se nekritizuje.
Problém tohoto oboru je ten, že se málokdo rozhodne se postavit do autoritativní posuzující role. Ale stejně jako jakýkoliv obor potřebuje své autority a kritický pohled.
A když ten není, je naprosto v pořádku, že existuje alespoň běžný rozumový kritický náhled, protože když se respektují základní předpoklady esoteriky a nedevalvují se, je taková kritika velice přínosná a kolikrát je zoufale ojedinělá.


Přitom je nutné všechny ty valící se informace nějak filtrovat.

V diskuzi H. Borovské je komentář, který je velice zajímavý:

"..., Mňa Elena "stratila" keď hovorila o nejakej novej zmluve medzi Federáciou a Zemou zvanou Artemis ak sa nemýlim. Proste tým pre mňa tá Federácia stratila akýsi punc kvality a spadla na úroveň toho čo tu už máme. Tajnosti, vyvolení lídri, zmluvy v pozadí, bežný človek nie je dosť "prebudený" aby to mohol vedieť..."

To je právě přesně ta podstata, čím je Elena Danaan nebezpečná, že veškerou důvěru ke Galaktické federaci, která je reálnou organizací, vezme a zdeformuje tak, aby si lidi nevšimli toho, že už místo Galaktické federace očekávají blond podvraťáckou bandu SS hochů od NWO.
Ta paní si toho všimla, ale bohužel, existuje velice mnoho žen, které si toho nevšimnou a ty teď ze všech sil fandí Elonovi.

O Galaktické federaci není v médiích nějak moc informací, o té skutečné, proto vzniknul ten mimosmyslový projekt, který Svobodová Křešová ze všech sil pomluvila.
Protože, bohužel, je to v současnosti nejeefektivnější způsob, jak se skutečně domluvit s lidstvem.

Prostředníci, jako jsem třeba já jsou už kolikrát dost "trefení" a navíc není možné nijak masově protlačit takové myšlenky a povědomí o GF, já třeba do toho na vlastní kůži ani nejsem ochotná jít. Hlavně by se nejdřív musel vytvořit nějaký zhodnocený, kritickým procesem transformovaný výsledek, na kterém se shodne více lidí - kontaktérů, badatelů, channelerů.
Není možné vzít jeden pohled a udělat z toho velkou mediální pravdu.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter