Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Křešová Svobodová cpe exopolitickou verzi NWO, což je projekt SS.
Ti pochopitelně trvali už v 2. světové válce na "ideálu árijské rasy", za který považovali nordický typ bělochů, s ostrými řezanými rysy, který je mimochodem geneticky problematický a patří do skupiny genetických linií, které by Galaktická federace do budoucna ráda omezila.
Mají ostré rysy, ostré frňáky, snadno se do nich inkarnuje vyloženě zlá bytost a dobrá, vlídná bytost má s tím genem problémy, aby v něm udržela svoji vlídnou povahu.
Zkrátka se tento typ člověka snadno zvrhne, viz. germáni. Typickým představitelem ostrofrňákového blond nordického genomu je Reinhard Heydrich.



Tak tito SS hoši po druhé světové válce rozjeli přes USA tajné vesmírné, zločinné programy a v současnosti velice usilují o to, aby je lidi přijali jako nadřazenou mimozemskou rasu. Je to NWO.
To je celá Elena Danaan, kterou tu nadšeně šíří Křešovka.

Rasa "Ahel" je jiný typ blonďáků, mají měkčí rysy a mají mnohem vlídnější povahu. U nás na zemi, když se narodí i se svým genomem, kam přísluší, většinou jsou to pozitivní lidé. Rozhodně to není ten typ, kvůli kterým lidi nesnáší blondýny (barvení vlasů debilkami) a blonďáky (Heydrich).
Je to měkčí, vlídnější typ blonďáků.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter