Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2022 (02:29:13)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.2.2022 >



Co chci?
Vždyť vědci nám otevřeně do ksichtu lžou a říkají, že mikrovlnné 5G wi-fi záření je zdraví neškodné.
Že to tlačí do palice a ničí nervový systém?
To je jedno.
Vždyť oni nemají svědomí a jsou HMYZ, velký přerostlý hmyz.

Máme mít kolem planety napráskané nějaké haraburdí, co nás bude sledovat. To je prý super.
Já si budoucnost představuju bez haraburdí na oběžné dráze, auru planety čistou.
A jsem si jistá, že na to dojde.

Buď bude ta mikrovlnná zrůdnost sundaná a nahrazená o řád vyššími technologiemi, které neškodí a pomáhají přenášet informace na neškodné frekvenci.
A nebo ... nebude rádio, internet a televize.
A to bych lidem možná přála víc.
Aby ty systémy spadly, ta zrůdnost se rozpadla přirozeně a všechny ty vypatlaný prolhaný mrchy zůstaly bez internetu, rádia a televize.
Pořád mají na zodpovědnost, odvahu a používání mysli dost času. Tak bych jim ho už vzala.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter