Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozvratu UFO komunity Elenou Danaan od NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.2.2022 (00:16:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.2.2022 > anae> 

Tak ono je všechno možné - že na to balil ženský a ukázalo se to jako romantická taktika, co zabírá, nebo že mu aktuálně hráblo a byl si tím v tu dobu jistý a nebo měl prostě pravdu a skočil si zaplavat a byl to úžasný jinoch mimozemšťan od NWO.

Tzv. Plejáďani, možná to říkám špatně a mají to být Plejářani, prostě tihle oslniví blonďáci, typický je chronicky známý blonďák Aštar Šeran, jsou SS NWO klika, galaktická mafie.

Galaktická federace má na případné pobývání na zemském povrchu svoje vlastní klony, tzv. avatary, ukryté v podzemí, to jsou prázdné schránky, vypnutá těla - vypadají jako oni, jen jsou přizpůsobení tak, aby s nimi mohli ven. Taky jsou často zvláštně krásní, ale ne třeba tolik, jako originály z GF. S těmi by sem nemohli, byli by nápadní.
A s tímto avatarem oni zařídí něco na povrchu, pak vejdou zpátky do podzemí, tam se vypnou a vědomí pošlou zase na loď do originálního těla, včetně veškeré karmy, tzn. systému příčin a následků, které tím počinem na zemském povrchu získali. A platí v tom dokonce takový systém, že pokud je karma špatná, tak ho to do originálního mimozemského těla nepustí zpátky.
Takže si myslím, že oblbování českých turistek v Řecku nepatří k jejich kratochvílím, i když, kdo ví...
Každopádně, jak je blond, tak zbystřit, že nemusí úplně říkat pravdu :-)
No a i když není blond, prostě tak obecně, je to trochu divné.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter