Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozvratu UFO komunity Elenou Danaan od NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.2.2022 (00:16:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 






Této partě z Taygety nevěřím. Už ta image typu sci-fi seriálů je mi krajně nesympatická.
U těchto přesně jako lidi vypadajících mimozemšťanů, které propaguje i Elena Danaan je ten obrovský problém, že se z nich nedá absolutně nijak poznat, že to není podvod od NWO.
Tajné vesmírné programy jsou proslavené tím, že mají k dispozici mimozemské talíře, buď originály, nebo vyvíjí lidmi pochopené napodobeniny.
Když z létajícího talíře vyskáče taková skupinka, jako je na obrázku, kde má kdo jakoukoliv jistotu, že to nejsou jenom herci od NWO?

A jejich taktika a výpovědi tomu naprosto odpovídají.


"Postupem času, v letech 2008 až 2016, zahájili Taygeťané experiment Federace nazvaný Projekt První kontakt, v jehož rámci vstupovali do sociálních sítí pomocí replikovaných nebo zkopírovaných lidských digitálních počítačů, někdy i původních strojů sebraných na různých místech, které kopírovali pro potřeby ostatních členů posádky.
Tento projekt měl definovat a zjistit, jak jsou lidé obecně připraveni na jakýkoli druh přímého kontaktu. A to jako rasa či kultura, nikoliv při posuzování jednotlivých lidí. Koncem roku 2016 byl projekt zrušen, protože tým až na výjimky narážel na problémy ve velkém měřítku. Lidé, zobecněno, prostě nebyli připraveni, a co hůř, ani neměli zájem."


Z nějaké předchozí výpovědi "Swaruu" jsem vyrozuměla, že působili na facebooku a dalších sítích a bavili se s lidmi, říkali, že jsou mimozemšťané.
To by museli být padlí na hlavu, ne, aby něčemu takovému věřili, že to zabere. Tohle mimozemšťany absolutně zdiskredituje, to je první, co člověka napadne:
"na co si ta holka hraje?"
Zase tak nadpřirozeně krásná není, aby tuhle její velkou spásnou roli, zřejmě pod taktovkou NWO, nemohla zahrát nějaká jiná "modelka".
To, že jim ten projekt nevyšel, je jedině dobrá zpráva, že lidi nejsou úplně vymaštěný, jak NWO potřebovalo.

" Lidé obecně jsou natolik ovládaní a naprogramovaní na velmi přesné a kontrolované myšlení, že by nás jednoduše zavrhli a naši existenci by ani nevnímali jako relevantní."

A co čekají, tihle případní na hlavinku padlí mimozemšťani? Že do světa NWO a tajných vesmírných programů, kde jsou všichni paranoidní a všichni non-stop očekávají podraz, jakože o ně nikdy nebyla nouze, že jako přijdou - řeknou - "hele my jsme mimozemšťani, vypadáme stejně jako vy, jsme malinko máklý a támhle v křoví máme talíř." ... že jim to jako někdo sežere?
To opravdu, i kdyby měli ten létající talíř v křoví, tohle nikoho nepřesvědčí.


Proto, rozeznávající znamení pro Galaktickou federaci zní:
MAJÍ KOCOURA V BOTÁCH a spoustu spoustu dalších nevídaných podob svých členů.

Kočičí rasa je součástí Galaktické federace a jak jsem tomu porozuměla, je součástí armády, bojových funkcí, díky kočičímu dravčímu DNA.
Jejich povaha může klidně i odrážet tu známou pohádkovou postavu.
Jsou vysoce spirituálně vyvinutí a stejně jako kočky nepodléhají korupci, falešné loajalitě a podobným věcem.
Proto je téměř nemožné, aby "kocour v botách" z GF dělal pro NWO.

Absolutně nevěřit žádné skupině, která tvrdí, že její členové vypadají pouze jako lidé a ničím se neliší.

Jak jsem viděla mimozemšťany, liší se.
Třeba mají barevné nitky v duhovce, jinou barvu kůže, jiný tvar hlavy, jsou smícháni s mnohým DNA, jsou různě velicí.
Někteří vypadají stejně jako lidi, ale jen někteří. Většina má od naší lidské podoby nějakou odlišnost.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter