Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozvratu UFO komunity Elenou Danaan od NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.2.2022 (00:16:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Celá situace mi připadá tak, že je ve hře daleko méně lidí, jako informátorů, než se tak nějak doufá.
Protože - předpokládám, že člověk v nějak intenzivním vztahu s mimozemšťany, který ho pohlcuje a celou záležitost prožívá, by měl tendence se na internetu podívat, co kdo říká.
V době 2019 - doposud - vystoupilo relativně málo lidí se svým příběhem a myslím si, že kdyby třeba někdo navštívil diskuzi u Válkové a tam četl, co říkám a nějak zhusta se mu to nelíbilo, tak by prostě zakročil a něco by řekl. Mluvím pořád o případném člověku se svým vlastním živým vztahem s mimozemšťany, nikoliv o teoreticích, nebo paních, co upozorňují na lásku při jakémkoliv ideovém konfliktu, který je potřeba pojmenovat.
To se nestalo a proto předpokládám, že nikdo takový není. Může být docela velké množství lidí v méně intenzivním vztahu, kteří necítí potřebu veřejně sdělovat svoje prožitky a nechtějí se o nich nijak přít a sami tápou.

Já jsem se postavila do relativně "suverénní" pozice, ovšem zdůrazňuju, že je to můj osobní channeling, resp. příběh mého kontaktování mimozemšťany z GF a události, co se kvůli tomu semlely, že se jedná o příběh, který jsem popsala v hrubých rysech a nedělám si vůbec žádné ambice z toho dělat přednášky pro statisíce lidí.
Natolik jistá si opravdu nejsem a předpokládám, že kdo mne čte, má vlastní rozum. Snažím se to popsat srozumitelně a nelhat.

Kdyby takových bylo víc, bylo by tu dobré - pokud by se názory hodně rozcházely, bylo by to na prd, pokud by se shodovaly, vše by bylo jednodušší.
Není tomu ovšem tak, jedinou obdobu, resp. podobnost příběhu a prožitků a ochotu vše nějak kompaktně pojmout jsem viděla u té Válkové, ta ovšem byla ve spojení s Aštarem a události od podzimu 2021 vypadají jednoznačně tak, že celý "Aštar", "Aštarovská základna" atp., je záležitost NWO a jdou jasně proti Galaktické federaci.

Do tohoto chaosu vstupuje nějaká Brožovka, která si tam zve kdejakou slečnu v psychóze, ať radí lidem.
A Svobodová Křešová krmí ty davy naivních, ne moc bystrých žen agitkou NWO o "galaktické federaci světů".
Nikdo proti nim nevystupuje, protože zdá se, mnoho osobností z okruhu esoteriky, magie, léčitelství atd., v minulých letech zemřeli.
Byla prudká dimenzionální válka a starší mystici nezvládli mimozemskou otázku.
Nevyznali se v mimozemšťanech, ale v mnohých jiných věcech ano, ale už nejsou.

Proto tu probíhá i do očí bijící degradace celé esoterické idey a nauk, kdy nějaká holka tvrdí, že se bezpečně pohybuje v "channelingu" a že ví, jak na něj bezpečně a placatí se s tím na ezo-mainstreamu.

Situace zkrátka není úplně růžová, proto věřím, že větší potenciál k rozvoji a kontaktu s Galaktickou federací představují spíš střízlivější typy lidí, než růžové ezo-kýčařky.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter